Varstvo potrošnikov |
Cena. Blago na razprodajah mora biti označeno s ceno pred znižanjem in znižano
ceno.
|
Prvi dan sezonskih razprodaj v trgovinah ni bilo navala. Neuradno so nam v eni od športnih trgovin povedali, da bo po njihovih ocenah kupcev letos manj, prometa pa enako kot lani. V novogoriškem trgovskem središču Qlandia je bilo po besedah trgovcev obiskovalcev le nekoliko več kot ob prazničnih nakupih.
"Pred novim zakonom, ko vsaj deset dni pred razprodajami nihče od trgovcev ni smel imeti znižanj, so ljudje kar drli v prve trgovine," so povedali v mariborski trgovini Hervis. "Razprodaje so slabše obiskane že nekaj sezon, njihov trend tako po svetu kot pri nas upada," je dejala tiskovna predstavnica Sportine Group Iva Strnad . "Trgovci z akcijami že pred razprodajami ponujamo ugodno nakupovanje, zato množičnega čakanja pred trgovinami ni več," meni.
"V Intersportu, Modianah in Maxiju je občutno več kupcev," so sporočili iz Mercatorja. Še več obiska pričakujejo danes, ko ponujajo še desetodstotni torkov popust za nakup nad petdesetimi evri. "Kupcev v trgovini je približno enako kot lani," pa je ocenila Tina Frlič iz ljubljanskega Emporiuma.
Tudi starejše blago
Večina trgovin ponuja izdelke po znižani ceni izključno iz lanske jesensko-zimske kolekcije, kljub temu pa lahko naletimo na starejše blago, ki je po navadi dodatno znižano. "Zimski izdelki iz sezone 2007 se lahko pojavijo predvsem na policah, kjer je bila letošnja kolekcija razprodana," je pojasnila Frličeva.
Nika Marot , Femina, Maribor. "V primerjavi z lanskim letom nam je promet upadel za okoli 80 odstotkov, čeprav je mrzlo vreme. Izdelke smo sicer znižali za 30 odstotkov."
Maja Žeželj , Un1duex2trois3 v Emporiumu, Ljubljana. "Za zdaj je obisk na razprodajah bolj slab, več obiskovalcev bo po naših ocenah v petek in soboto."
Petra Horvat , Bata Superstore, Ljubljana. "Namesto sezonske razprodaje imamo akcijo Veliki zimski popusti. Čeprav traja šele en dan, ocenjujemo, da je uspešna."