"S širitvijo avtocestne mreže se je povečalo število voznikov, ki se v avtošolah niso seznanili z nasveti in pravili za varno uporabo avtocest. Zato je osveščanje o tem, kako ravnati ter kaj zahtevajo pravila in bonton pri uporabi avtocest, za višanje varnosti uporabnikov potrebno," odločitev za sodelovanje s Pop TV pojasnjujejo na Darsu.
Vrednost pogodbe med Darsom in družbo Pro Plus je brez DDV znašala 70 tisočakov.
"Poljudne in poučne televizijske oddaje, so še vedno dosegljive preko naših socialnih mrež, uporabljamo jih na več dogodkih, prireditvah, delimo na zgoščenkah in podobno," so nam pojasnili na Darsu.
Je šlo za kupovanje medijskega molka?
Zakon o javnem naročanju za produkcijo oziroma koprodukcijo programskega materiala TV postaj in zakup časa oddajanja predvideva izjemo, zato zanje ni treba objaviti javnega naročila.
Z Darsom služi tudi TV Slovenija. Leta 2009 je nacionalka z ministrstvom za promet, Darsom in Slovenskim zavarovalnim združenjem sklenila pogodbo za pet TV prispevkov, ki je bila težka 235 tisoč evrov. Vsaka od pogodbenih strank je prispevala 65 tisočakov, TV Slovenija pa z zagotovitvijo produkcijskih sredstev okoli 40 tisočakov.
Šlo je za pripravo pet manj kot tri minute dolgih prispevkov. "Za izboljšanje prometne varnosti lahko največ naredijo prav vozniki," so na agenciji za varnost prometa zapisali ob prispevkih, ki so jih objavili tudi na njihovi spletni strani in dodali, da želijo z njimi voznike "seznaniti z različnimi napotki in nasveti za varno vožnjo, ki lahko v primeru nepredvidenih dogodkov pripomorejo k pravilnemu ravnanju.
Avtoceste kljub temu čedalje bolj nevarne
Darsova strategija ozaveščanja voznikov pa ni najbolj učinkovita, vsaj tako kaže statistika.
Tudi število mrtvih na slovenskih avtocestah se v primerjavi z vsemi žrtvami na cestah viša. Med letoma 2003 in 2014 se je povečalo za šest odstotnih točk.
david.jug@zurnal24.si
Ukiniti bi morali RTV prispevek saj dovolj zaslužijo z reklamami in naj se naučijo manj razkošnega življenja!
Hejabumbarasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ooglaševanju ti zagotovo nimaš treh čistih!!! Oglaševalci raje oglašujejo na programih, ki dosežejo večje število gledalcev. To vedo učenci 1. …