“Tukaj imamo dovolj proizvodnih in prostorskih zmogljivosti,” je o mirnski enoti Droge Kolinske povedal prvi mož hrvaške Atlantic Grupe Emil Tedeschi. “V razgovoru z županom Občine Mirna nam je bilo ponujeno dodatno zemljišče za širitev proizvodnje in logistike. V to smer gredo tudi naša razmišljanja. To pomeni vrniti del izbora, ki je bil umaknjen s prodajo znamke Čokolešnik, z izdelki iz proizvodnje na Mirni v letu in pol. Prej to ni možno zaradi konkurenčne klavzule,” je pojasnil. Ugotoviti nameravajo, katere nove tehnologije bi prinesli na Mirno, s čimer bi lahko razširili proizvodnjo, to pa bi pomenilo povečanje zaposlenosti. “Če bi se ti načrti uresničili in bi se ustvarila dobra povezava na avtocesto Zagreb–Ljubljana pri Trebnjem, potem je ta lokacija v igri za naš veliki logistični center, ki ga načrtujemo v obdobju od leta 2013 do 2015,” je pojasnil.
Enota na Mirni, v kateri je okoli 50 zaposlenih, je najmanjša proizvodna enota Droge Kolinske v Sloveniji. Dve sta še v Izoli in ena v Rogaški Slatini. V lasti Atlantic Grupe so od lani.
Na Mirni želijo širiti proizvodnjo
Droga Kolinska. Ob dobri povezavi z avtocesto naj bi mirnska poslovna enota postala logistični center.