Zadnji izsledki, ki so jih objavili na Agenciji za pošto in elektronske komunikacije RS (Apek) za letošnje tretje četrtletje, kažejo, da se je delež uporabnikov mobilne telefonije med prebivalci povečal na 107 odstotkov. To pomeni, da Slovenec v povprečju uporablja več kot en mobilni telefon, enega za zasebno rabo, drugega za službeno.
Kljub temu trg mobilne telefonije še ni zasičen, na kar kaže prihod novih mobilnih operaterjev, ugotavljajo pri Apeku. Na evropski ravni je bila po zadnjih podatkih povprečna penetracija uporabnikov mobilne telefonije 127 odstotkov.
Strošek telefoniranja
Dvanajst odstotkov slovenskih gospodinjstev za storitve mobilne telefonije po podatkih za lanski oktober nameni več kot sto evrov, 56 odstotkov gospodinjstev pa do 50 evrov. Povprečen izdatek gospodinjstev za mobilno telefonijo znaša 50,80 evra. Da je njihov strošek za mobilno telefonijo previsok, meni skoraj polovica anketiranih. Velika večina vprašanih (87 odstotkov) kljub temu ne razmišlja o zamenjavi operaterja.
Mobilne podatkovne storitve uporablja 21 odstotkov gospodinjstev. Čeprav večina ve, katere storitve jim omogoča njihovo naročniško oziroma predplačniško razmerje, več kot polovica uporablja zgolj osnovno storitev.
Uporabniki zadovoljni
S klicnim centrom in reševanjem težav pri svojem mobilnem operaterju je po lanski raziskavi zadovoljnih 74 odstotkov anketirancev, skoraj petina pa jih te možnosti še ni koristila. Kakovost pokritosti mobilnega omrežja so sodelujoči v raziskavi ocenili kot precej solidno, nekoliko manj pa so zadovoljni s storitvijo prenosa podatkov.