Delovni čas klicnega centra od 12. 9. 2020 dalje:
· Ponedeljek, torek in četrtek: od 8. do 15. ure
· Sreda: od 7. do 17. ure
· Petek: od 8. do 13. ure
Od začetka delovanja klicnega centa za turistične bone sredi junija letos do 7. septembra so informatorji finančne uprave odgovorili na 22.589 klicev. Na 85,8 % prejetih klicev so odgovorili v 30 sekundah, povprečen odzivni čas je bil 29 sekund.
Prav tako so zavezancem pisno odgovarjali na vprašanja s področja turističnih bonov, in sicer na poštnem predalu bon.info@gov.si. Odgovorjeno je bilo na skoraj 4.700 vprašanj.
Če imate kakršnokoli vprašanje v zvezi s turističnimi boni, lahko odgovor poiščete na spletni strani Finančne uprave, kjer najdete vse informacije o turističnih bonih, pripravili pa so tudi zbirko pogostih vprašanj in odgovorov o bonih.
dezurni@zurnal24.si
Zakaj ta hebena vlada ni sposobna narediti še klicne centre v ZD, kjer vlada popolni kaos od covida naprej, saj …
Preveč ljudi v prostoru, kje so maske?? Razdalja premajhna, ne prezračujejo, razkužila nimajo ...
To ti je nek klicni center z 20+ let starimi računalniki