S Facebook Insights lahko pregledujete tudi demografske podrobnosti in interakcije na vaših straneh. Prikazuje le informacije o oboževalcih.
Google Analytics je zdaj možen tudi na Facebookovih "fan" straneh, a ena izmed njegovih omejitev je to, da na omenjenih "fan" straneh lahko poganjate le omejeno Javascript kodo, ki jo potrebuje Google Analytics za pravilno sledenje obiskovalcem.
Več informacij lahko najdete na spletni strani webdigi.co.uk, kjer so tudi usposobili vse funkcije Googlovega Analytics, ki delujejo na njihovi strani. Vidite lahko statistiko obiskovalcev; države, s kjer obiskovalci prihajajo; vir, s katerega so so ogledovali stran ipd. V kodo so vključili Google Analytics kot sliko. Tako sledijo vsakemu obiskovalcu do Facebook strani.
Ponujajo pa tudi napotke, kako namestiti Google Analytics na Facebook "fan" stran.
Prejšnji
-
Najprej je potrebno ustvariti Google Analytics račun. V primeru, da ga že imate, ustvarite nov spletni profil. Poimenujete ga lahko facebook.com ali facebook.com/ime_vaše_strani. Dobili boste sledilno kodo, ki bo videti približno tako: UA-3123123-2.
-
Nato ustvarite poljubno img značko za vsako od vaših strani, ki jim želite slediti. Tu si lahko pomagate z njihovim orodjem.
-
Nato dodajte celotno image html značko iz prejšnjega koraka na dno vsake Facebook fan strani, ki ji želite slediti. Googlu Analytics morate nato dati dan ali dva, da začne delovati pravilno.
Naslednji1 od 3