Predsednica organizacijskega odbora za bazar Breda Arnšek je povedala, da je letos na bazarju sodelovalo 32 držav, ki imajo veleposlaništva v Sloveniji. Njegov namen pa je kot pravi Arnškova zbiranje sredstev za dobrodelni namen. Na stojnicah je bilo možno kupiti prehrambene izdelke ter druge tipične predmete držav, ki so se predstavile.
Priprave na bazar že februarja
Arnškova je o organizaciji pojasnila, da članice združenja SILA začnejo že konec februarja po Sloveniji iskati projekte ali organizacije, ki so potrebne pomoči. Maja na terenu preverijo, če res potrebujejo njihovo podporo, junija pa v združenju glasujejo o vrstnem redu organizacij, ki bodo prej prejele pomoč. S seznamom pomoči potrebnih nastopijo na posameznih veleposlaništvih, katere prosijo za podporo. Nato vsako veleposlaništvo poskuša v svoji državi pridobiti donatorje. Tako se na bazarju prodajajo izdelki, ki izvirajo iz držav, ki imajo veleposlaništva v Sloveniji.
Največ povpraševanja po prehrambenih izdelkih
Kot je še poudarila Arnškova, se na stojnicah najbolj prodajajo prehrambeni izdelki. To je potrdila tudi Alenka Žužek , ki je bila na stojnici Slovenije. Dejala je, da ljudje največ kupujejo potice, čokolade, sire, pršute, olja in vina. Poleg tega tudi majice in kape z novim slovenskim logom I feel Slovenija. Tudi na stojnici Indonezije so prodali največ slaščic, ki so jih pripravile žene veleposlanikov, lesene izdelke iz pomarančevca in torbice iz kokosovega oreha. Bazarja se je udeležila tudi žena predsednika Danila Türka, Barbara.
Slovensko mednarodno združenje žensk SILA je prostovoljno, nevladno in neprofitno združenje, katerega članice so soproge tujih diplomatskih in gospodarskih predstavnikov v Sloveniji, v združenju so tudi Slovenke.