V sektorju cestnega transporta si po besedah predsednika sekcije za promet pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije (OZS) Petra Piška želijo vzpostavitve posebnega goriva. Po njegovih besedah je nedopustno, da je na bencinskih servisih v minulih dneh zmanjkalo pogonskih goriv, zavrnil pa je, da bi prevozniki izvedli kakršnekoli blokade.
"Glede na to, kaj se je zgodilo, so trgovci zatajili na celi liniji," je razmere na bencinskih servisih v minulih dneh po srečanju z varuhom človekovih pravic Petrom Svetino ocenil Pišek. Kot je dodal, razume vse krize, praznike in tudi povečan odvzem dan pred podražitvijo, a je prepričan, da bi morala logistika naftnih trgovcev na to računati in državo oskrbeti z naftnimi derivati. "Brez goriva je ostalo gospodarstvo in prebivalstvo, kar je nedopustno," je bil jasen. "Verjamemo, da to ni bilo namerno narejeno, a niso se organizirali. Vsi so imeli logistične probleme, vse naftne družbe, tudi v Zgornjem Dupleku, glej ga zlomka," je dodal.
O razmerah bodo prevozniki na sredinem srečanju razpravljali tudi z ministrom za infrastrukturo Bojanom Kumrom, kjer bodo predstavili svoje predloge. "Mi želimo, da se za sektor cestnega transporta vzpostavi posebno gorivo, seveda pa bo vlada tista, ki bo o tem odločila," je dejal.
Pišek (na zgornji fotografiji) je sicer menil, da bi morali predstavniki vlade s prevozniki za mizo sesti še pred odločitvijo o regulaciji cen pogonskih goriv zunaj avtocest in deregulaciji cen na avtocestah. "Potem bi bilo dosti bolje in mogoče dosti manj težav," je dejal. Težave se po njegovih besedah nadaljujejo tudi danes. "Sigurno 20 bencinskih črpalk na Primorskem nima goriva, na Celjskem imajo gorivo, pa ga prevoznikom ne dajo ... skratka nedopustne stvari. Trgovci so serviserji gospodarstva in družbe, logisti smo tisti, ki vse odpeljemo surovine in končne produkte," je poudaril. Trgovce je pozval, naj uredijo logistične zaplete, da bodo v sredo razmere urejene.
Tudi predsednik sekcije za prevoz blaga pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) Milan Slokar je ocenil, da bi se morala vlada na prevoznike obrniti pred odločitvijo o regulaciji cen goriv oz. deregulaciji na avtocestah, saj so oni tisti z izkušnjami iz terena.
"Mi imamo v tranzitu približno 7000 ali 8000 tujih tovornjakov. Tovornjak danes napolni povprečno 800 do 1000 litrov. Vse te manjše črpalke imajo rezervoarje do 5000 litrov. Tujci morda danes še ne, jutri pa bodo že vedeli, da je na avtocesti gorivo dražje. Velika večina prevoznikov bo šla polnit dol z avtoceste tja, kjer je rezervoar za 5000 litrov dizla. Trije kamioni bodo polnili, pa bodo rezervoar spraznili," je dejal. "Mi v sektorju to vemo in prav je, da nas vlada vpraša, kako naj bo to videti v praksi. A danes je že prepozno," je dejal.
Je pa Pišek danes zavrnil, da bi avtoprevozniki blokirali bencinske črpalke. "Slovenski prevozniki na OZS in GZS ne bodo blokirali ničesar. Nobenega ne bomo blokirali, mi bomo ostali doma, ker nimamo goriva in ne bomo mogli izvrševati našega servisa," je dejal.
Na sredinem sestanku z ministrom bodo, kot je dodal, odprli tudi nekaj drugih tem. "Imamo odprte projekte, ki padejo ob vsaki novi vladi, ki jih mora znova sprejeti," je dejal in pri tem izpostavil postavitev malih logističnih centrov. "Naš sektor reši en problem in se pojavi tisoč novih," je sklenil.
Če je Petrol državna firma zamenjat pokvarjeno vodstvo pod nujno!
Ko se začnejo problemi kopičit in se jih ne rešuje hitro in ustrezno, je kmalu pogreb in puška v koruzi …
enostavno se na ceste postavi pred bencinskimi izven avtocest postavi znake za prepovedano zavijanje na bencinske z dopolnilno tablo za …