Na blagajni ne dohajate trgovk, ki kasirajo? To je razlog.

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Se vam je na blagajnah v Hoferjevih in Lidlovih trgovinah že zgodilo, da pri zlaganju izdelkov v voziček niste dohitevali trgovke, ki jih je kasirala? Še pred kratkim so imeli normo, da pokasirajo 42 izdelkov na minuto, po naših pritožbah so jo znižali na 31, pravijo sindikalisti.
Oglej si celoten članek

"Trgovke v Hoferju in Lidlu so imele normo, da pokasirajo 42 izdelkov na minuto, nato so jo po naših pritožbah znižali na 31 izdelkov," pojasnjuje sekretar sindikata delavcev trgovine Ladislav Rožič. 

Foto: Žurnal24 nakupovanje, nakupovalni voziček V Lidlu zagotavljajo, da trgovke in trgovci, ki delajo na blagajnah, norm nimajo. "Hitrost obračunavanja izdelkov prilagajamo izključno kupcem, saj želimo, da so njihovi nakupi enostavni in jim je prihranjeno nepotrebno čakanje na blagajni," pravijo. 

Dodajajo še, da so zato vzpostavili pravilo 1 + 2, kar v praksi pomeni, da za vsakega četrtega kupca (ko v vrsto, kjer je en kupec že na blagajni, dva pa čakata, pristopi še en kupec) odpremo dodatno blagajno. 

Podoben odgovor so nam poslali iz Hoferja, kjer trdijo, da časovne omejitve oziroma norme za obravnavo posameznega kupca v njihovih trgovinah ne obstajajo. 

Krajši delovni čas, delo bolj intenzivno, plača malce višja

"To je čisto druga oblika dela. Trgovci so v teh trgovinah zaposleni 27 ur na teden. Lastniki so zelo natančno izračunali, kdaj je človek delovno najbolj intenziven. Ugotovili so, da lahko iz njega največ iztisnejo v petih do šestih urah na dan, po tem postanejo že utrujeni. Zaposleni imajo plače sicer malce višje, a morajo po novem za pokojninsko zavarovanje plačevati več, zato jim ostane nižji neto znesek plače," pa vztraja Ladislav Rožič. 

Foto: Dejan Mijović Hofer V Hoferju pojasnjujejo, da delujejo po načelu diskontnega poslovanja, zaradi česar je optimiziran prav vsak korak njihovega delovanja (hitra obdelava nakupa, hitro obračanje blaga v poslovalnicah, skrbno načrtovanje vseh logističnih poti od dobavitelja do končnega kupca), vse z namenom minimiziranja stroškov, optimalne odprodaje in s tem zagotovitve visoke kakovosti ter nizkih cen.

"Prav z optimizacijo procesov lahko našim zvestim kupcem zagotovimo ugodne cene, saj vse naše prihranke prenašamo nanje v obliki ugodne ponudbe. Trudimo se, da bi kupcem v največji možni meri olajšali nakupni proces, kamor sodi tudi izkušnja na blagajni. Zaposleni na blagajni poskušajo hitrost obdelanega nakupa prilagoditi posamezniku tako, da ga lahko primerno opravi," poudarjajo v Hoferju.

Tudi v Mercatorju zagotavljajo, da norme skeniranja izdelkov na blagajnah nimajo. "Spremljamo pa proces dela, ki mora na blagajni potekati tekoče, ob prijazni pozornosti do kupca in skrbi za kvalitetno manipulacijo blaga," pravijo.  

V Sparu nam na vprašanja niso odgovorili. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 77

  • 20:23 9. Oktober 2015.

    To me spominja na http://navice.si/index.php/2015/09/03/kupec-v-hoferju-uspel-vse-stvari-spraviti-v-vrecko-preden-ga-je-blagajnicarka-vprasala-gotovina-ali-kartica/

  • Hi5
    11:40 6. Oktober 2015.

    Matr ste pacienti. Sej te noben ne priganja. Lepo si vzameš čas, zložiš v košaro, blagajničarka te bo pač počakala. …

  • 10:19 6. Oktober 2015.

    a ves kaj jaz mislim da je problem? sebicnost. Vsak si vzame danes na blagajni toliko casa kot on misli, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.