|
Predstavnik Odbora za Trnovski park, oživljenje Gradaščice in ljubljanski tramvaj Bogdan Meško je pripravljavcem strateškega prostorskega načrta očital, da za hidroelektrarne, železniško vozlišče pod varovanim območjem Mosteca in ljubljanske vpadnice niso pripravili celovite analize presoje vpliva na okolje. Prepričan je, da je strateški dokument za najbolj ekološko problematične projekte pripravljen brez presoje vplivov na okolje.
Kot izjemen primer nestrokovnega načrtovanja prometa pa je Meško navedel gradnjo Barjanske ceste. Odbor je še pred povezavo civilnih iniciativ v Civilno Ljubljano pri britanskem neodvisnem svetovalcu za transportno politiko in prakso Regu Harmanu naročil oceno projekta podaljška Barjanske ceste. Harman je po Meškovih besedah ocenil, da je ljubljanska urbanistična politika napačna. Prioritete bi morale biti zelene površine, kolesarske steze in tramvaj.
Po obisku Ljubljane je Harman pripravil poročilo o projektu podaljška Barjanske ceste. Projekt je škodljiv za celo Ljubljano, saj bo v mesto pripeljal še več prometa. Harman zato predlaga črtanje projekta Barjanske ceste, zemljišče pa naj mesto nameni za park, kolesarsko progo in javno središče. Priporoča tudi, naj se MOL odpove dokončanju notranjega cestnega obroča in gradnji garažnih hiš v mestnem središču.
Mestni svet je osnutek strateškega prostorskega načrta MOL sprejel prvega oktobra, temu pa naj bi po besedah župana Zorana Jankovića sledila dvomesečna javna razprava. Posamezne lokacije pa bodo v javni razpravi še naslednje štiri mesece, je konec septembra dejal Janković, ki pričakuje, da bo strateški prostorski načrt sprejet oktobra 2008. Ljubljana – prestolnica; moderno mesto z bogato zgodovinsko dediščino; mesto umetnosti, kulture in znanja; privlačno urejeno in inovativno mesto ter varno in zdravo mesto so osnovni strateški cilji. Del načrta pa je tudi prostorska vizija Ljubljana 2025.