Da je župan Ljubljane Zoran Janković napovedal "vojno" pločevini kaže že razširitev plačljivih parkirnih con na vso območje znotraj obvoznice. V načrtu pa ima tudi zmanjšanje parkirane pločevine v stanovanjskih soseskah, saj se - kot navajajo na očini - "povečano število avtomobilov oziroma dodatno urejanje parkirnih mest pogosto kaže v zmanjšanju zelenih površin, njihovi degradaciji, v zmanjšanju površin za igro otrok, slabši prometni varnosti in slabši estetski podobi naselji".
V skladu s prejšnji mesec sprejetim izvedbenim načrtom odloka za kakovost zraka bi Mestna občina Ljubljana (MOL) v zgoščenih stanovanjskih soseskah rada zgradila več podzemnih garaž. Pri čemer bi občina za izgradnjo odstopila občinsko zemljišče, zgradil pa bi jih zasebni investitor in nato oddal v odkup ali najem okoliškim stanovalcem.
V Kosezah in Dravljah pretiranega zanimanja za načrte ni bilo ...
Težava pri občinskem načrtu o javno-zasebnem partnerstvu pa je, da stanovalci več ljubljanskih sosesk za podzemne garažne hiše niso bili zainteresirani. Zaradi nezanimanja se je tako ustavil načrt o gradnji podzemne graže pri Tržnici v Kosezah. Pri oddaji prostorov pa niso bili uspešni niti zasebni investitorji, ki so želeli oddajati graže v Dravljah.
Za podzemni garažni hiši v Kosezah in Glinškovi ploščadi sta že dlje časa izdelani idejni zasnovi, a bi bilo pred gradnjo potrebno spremeniti še občinski prostorski načrt in rešiti lastnisko-pravna vprašanja. Na občini pa tudi priznavajajo, da je še vedno vprašljiv tudi interes okoliških stanovalcev, zato se bo gradnja zgodila le ob "zadostnem povpraševanju stanovalcev, ki bi sami gradili parkirno hišo na zemljiščih MOL".
Spet se mora nekemu podjetju zrihtat delo ker si ga očitno sam ne najde.
Ja, gradbena mafija bi nam rada drago prodajala garaže. Če ljudje ne vidijo potrebe, jo je najprej treba ustvarit z …
Podzemna parkirišča na javni površini, pri čemer župan pozablja da je javna površina od vseh in ne samo od občine. …