Zamaka. “Samo pojdite pogledat, kakšna sramota je mariborsko letališče. Ko dežuje, zamakajo stene, morebitni potniki, ki jih tako ni, pa bi potrebovali dežnike, da bi suhi prišli do kontrole prtljage. Takšnih letališč nimajo niti v državah tretjega sveta,” pravi bralka, ki dodaja, da je to državna sramota.
Opravičilo za nizek nivo
Ob včerajšnjem nalivu so nas v starem delu terminala mednarodnega letališča, ki je na pol gradbišče, pričakala plastična vedra, v katera je kapljalo z razmočenega stropa. “Nimamo pooblastila za izjave,” so nam dejali zaposleni, ki so v zimskih oblačilih sedeli na delovnih mestih. Ogrevanja namreč ni.
“Opravičujemo se vam za nizek nivo potniškega servisa, ki ga lahko trenutno nudimo na našem letališču. Čeprav bi novi in obnovljeni stari del letališke zgradbe morala biti že odprta, se to zaradi poslovnih težav izvajalca ni zgodilo,” pa so vodilni Aerodroma Maribor zapisali v obvestilo potnikom, ki je nalepljeno na informacijski pult. V obvestilu so poudarili, da sami niso imeli vpliva na potek gradnje in da pričakujejo, da bodo dela kmalu končana.
Novi rok je 19. oktober
Na ministrstvu za promet po propadu SCT še vedno niso izbrali izvajalca, ki bi dokončal novi terminal in obnovil stari del terminala. “Rok za oddajo ponudb za gradbena dela je zaradi številnih vprašanj potencialnih izvajalcev prestavljen na 19. oktober,” so o poteku izbire včeraj sporočili z ministrstva.