Kdaj ste zadnjič leteli z Adrio? Popravljam: kdaj ste zadnjič leteli z Adrio in sami plačali vozovnico? Jaz pred dobrima dvema letoma v Pariz, ko je imela Adria skupno prodajno akcijo s Sparom in je povratna karta stala 99 evrov.
Nekoč sem letel službeno v Španijo in me je skoraj kap, ko sem izvedel, da je povratna karta stala skoraj 800 evrov. Za normalnega človeka je to noro. Kadar iščem letalske karte za dopust, so te iz bližnjih večjih mest – Benetk, Gradca, Milana in Münchna – za več sto evrov cenejše. Nikoli nisem letel iz Ljubljane. Vozovnice so preprosto predrage.
Koristi. Nisem opazil, da imam od domačega letalskega prevoznika kakšno korist. Če so jo skrbniki proračuna, naj oni ustrezno ukrepajo.
Po kmečki pameti pa predlagam, naj Adria tistim, ki si želijo ugodna letenja iz domačega mesta, zaračuna toliko, da ne bo delala izgube. Če Adria prinaša velike koristi turizmu, naj jo ta sofinancira. BTC je več let plačeval za mestni avtobus, ki vozi tja.
Odkar obstajajo nizkocenovni letalski prevozniki, je logika mojih znancev pretežno sledeča: za prevoz porabi čim manj, da si boš lahko na cilju privoščil čim več. Angleži, ki z Easyjetom priletijo in odletijo za 20 evrov, spijo tudi po luksuznih hotelih.
Je pa po drugi strani zanimivo, da ima državni Aerodrom skoraj prav toliko dobička, kot ima državna Adria izgube. In da nikoli ni prišlo do dogovora, da bi Ryanair začel leteti iz Ljubljane. To je nacionalni interes za moj žep.
Moj nacionalni interes je Ryanair
Želim si poceni letalske karte, ne pa
dragega izgubarskega prevoznika.