V Mercatorju, kjer je s kartico Pika, za razliko od Sparove kartice, na kateri se nabira le dobroimetje, možno tudi plačevati, pravijo, da ob preklicu kartice ljudje največkrat navedejo, da so jo založili, da je ne najdejo, ali da so bili okradeni.
Še več kot plačilno-kreditne kartice Pika ljudje v trgovinah pozabljajo gotovinske kartice. Te praviloma v trgovini shranijo v trezor. Če se stranka v nekaj dneh oglasi, kartico vrnejo, sicer jo pošljejo v kontaktni center, ki naprej ureja vračilo kartice. Če imajo v trgovini kontaktno številko osebe, ki je kartico izgubila, jo o tem takoj obvestijo, da je kartica v trgovin in jo kot priporočeno pošiljko pošljejo imetniku.
Zlorab malo, a so v porastu
Ker kartica nima PIN številke za zaščito proti zlorabi morajo biti lastniki še posebej pozorni. V preteklem letu so v Mercatorju našteli pet zlorab, letos pa že štiri, kar po njihovem kaže na porast.
Pri tem poudarjajo, da kdor zaprosi za izdajo plačilno-kreditne kartice Pika se že pred izdajo kartice seznani s Splošnimi pogoji in pravili za izdajo in uporabo plačilno-kreditne kartice in s podpisom potrdi, da se s pogoji in pravili strinja in ve, da kartica nima PIN-a. Pri trgovcu opozarjajo, da je vsak imetnik vsake plačilno-kreditne kartice, torej tudi omenjene kartice, dolžan z njo ravnati skrbno in jo v primeru, da jo pogreša, takoj preklicati. Od trenutka blokade dalje, transakcije na preklicani kartici niso več mogoče. Do preklica kartice pa je odgovornost na imetniku plačilno-kreditne kartice.
Z Pikovo kartico nimaš kj počet, kr predn tiste pike nabereš za popust že poteće datum in podobno je z …