Ideja. Prek spletne strani Bigdeal.si je mogoče najeti luksuzni apartma ali plačati maserja za 50 odstotkov manj kot znaša redna cena. Trik je v skupinskem nakupovanju. Je pa to tudi slabost, saj če se na ponudbo odzove premalo kupcev, kupčija (angl. deal) pade v vodo. Kupec tako ostane praznih rok.
Kako deluje zadeva?
Podjetnik odda ponudbo, ki mora biti za vsaj 50 odstotkov ugodnejša od redne. Ta se nato oglašuje na spletni strani Bigdeal.si, ki jo upravlja iMedia za vnaprej določen čas.
Če je pogoj – koliko kuponov mora biti prodanih – izpolnjen (določi ponudnik, podatek pa je znan vnaprej), je ponudba veljavna. V tem primeru si ponudnik in Bigdeal.si razdelita prihodek. Neuradno smo izvedeli, da se provizija velikokrat giblje okoli 25 odstotkov, vendar se določa po dogovoru, zato zelo pogosto tudi precej odstopa od omenjenega odstotka.
Če za storitev ali izdelek ne bi bilo zadosti zanimanja, se ponudba razveljavi. Kupci ostanejo praznih rok, ponudniku pa ni treba plačati nikakršne provizije, saj prodaje ni bilo. V tem primeru bi lahko neuspelo ponudbo imeli za brezplačno oglaševanje na spletni strani.
Plačilo le prek spleta
Kupec storitve plačilo opravi prek spleta (s plačilno kartico Mastercard, Visa, Aktiva ali Diners). A kartica se z zneskom bremeni šele takrat, ko je znano, da je ponudba uspešna. V tem primeru dobi kupec storitve v elektronski nabiralnik kupon, ki ga uveljavi pri ponudniku. Naj opozorimo, da ima kupon določen rok trajanja, ki je znan že vnaprej.
V blogu je zapisano, da želijo z Bigdeal.si pomagati manjšim podjetjem, “ki si ne morejo privoščiti velikega vložka v oglaševanje”. Ob tem pa privarčuje kupec, saj dobi popust, ki ga sicer ne bi, prodajalec poveča prodajo in pridobi nove stranke, medtem ko Bigdeal.si v svoj žep pospravi provizijo.