Čez nekaj dni, predvidoma v prvi polovici decembra, se bo začel postopek s pogajanji za izbiro ponudnika novih prostorov za koprsko upravno enoto. Nove prostore za delovanje državnih birokratov so sicer iskali že z razpisom za najem nepremičnine s postopnim odkupom; ocenjena vrednost tega javnega naročila je bila več kot 20,5 milijona evrov. Ministrstvo je obe prispeli ponudbi zavrnilo, ker nista bili ustrezni.
Zdaj najemnik občine
Upravna enota v Kopru zdaj deluje na 1.920 kvadratnih metrih površin, in sicer pretežno v prostorih v lasti občine. Za to država občini ne plačuje najemnine – plačuje le stroške obratovanja in tekočega vzdrževanja. Le za blizu 180 kvadratnih metrov prostorov na Trgu Brolo v središču mesta plačujejo skoraj 1.200 evrov najemnine na mesec.
Razkošni načrti
“V sklopu novega upravnega centra je predvidena površina za delovanje izključno upravne enote v velikosti 1.380 kvadratnih metrov, souporabljali pa naj bi še približno toliko skupnih površin (vhodno avlo, skupne sejne sobe, skupne sanitarije za stranke ...),” razlagajo na ministrstvu za javno upravo. Vsega skupaj naj bi tako državni birokrati v Kopru po novem uporabljali več kot 2.700 kvadratnih metrov.
Manj zaposlenih in dela
Na upravni enoti naj bi ob koncu leta imeli 59 zaposlenih za nedoločen čas, od tega štiri za polovični delovni čas. Število rešenih upravnih zadev na zaposlenega jim pada – v letu 2008 je en zaposleni rešil v povprečju 447 zadev, lani 370.
Milijoni za birokrate
V današnji primorski izdaji Žurnala24. Kot da krize ni. Več kot 20 milijonov evrov vredno naročilo za prostore upravne enote.