Nacionalna raziskava branosti (NRB), ki jo izvaja družba Valicon, je tokrat prvič izmerila skupni doseg znamk (časopis in spletni portal časopisa). Dnevni doseg znamke Žurnal24 (časnika in portala) je 327.000 bralcev in obiskovalcev, kar je tik za znamko Slovenske novice. Tedenski doseg, ki je pomemben za oglaševalce, ki kombinirajo uporabo tiska in spleta, pa je pri znamki Žurnal24 največji, in sicer kar 773.000 bralcev (594.000 jih prebere časnik, 179.000 pa obišče portal). Več v spodnji tabeli.
Največji doseg med časopisnimi portali ima zurnal24.si
Izvajalci raziskave pa so na podlagi podatkov o obiskanosti spletnih strani (MOSS) izračunali tudi, kakšen je dnevni in tedenski doseg časopisnih portalov. Naš portal zurnal24.si v primerjavi z drugimi časopisnimi portali v enem dnevu in tednu doseže največ bralcev, kar kaže spodnja tabela.
V zadnjem času sicer obiskanost našega portala še posebej intenzivno raste. Decembra se je po raziskavi MOSS v primerjavi z mesecem pred tem zvišala za 14 odstotkov, kar je daleč največ med portali z vrha lestvice najbolj obiskanih. Zadnji mesec lanskega leta je naš portal tako obiskalo skoraj 380.000 različnih obiskovalcev.
Le dva tiskana medija z več kot milijon bralci
Raziskava je tudi pokazala, da sta le dva slovenska tiskana medija v letu 2011 na letni ravni zbrala več kot milijon različnih bralcev, Žurnal24 in Slovenske novice. Tradicionalna razlika med obema časnikoma je sicer v sestavi bralcev. Žurnal24 veliko pogosteje vzamejo v roke bralci iz urbanih predelov, Slovenske novice pa pogosteje tisti iz ruralnih.
Žurnal edini čez 400.000 bralcev
Oba časnika sta poravnana tudi pri tedenskem dosegu bralcev. Slovenske novice jih v povprečju dosežejo 614.000, Žurnal24 pa 594.000. Toda Žurnal24 dosega toliko bralcev z eno izdajo manj kot Slovenske novice, saj ob sobotah ne izhaja. Najbolj brana tiskana publikacija v Sloveniji je še naprej sobotni Žurnal. En izvod tega časopisa je lani v povprečju prebralo 413.000 bralcev. Sledijo mu nekatere priloge dnevnih časopisov, a nobena ne presega meje 400.000 bralcev na izdajo časopisa. Med časopisi mu sledi Nedeljski dnevnik s 319.000 bralci na izvod. Po drugi strani je Žurnal24 pri časnikih še naprej v veliki prednosti pred Delom, Dnevnikom in Večerom, saj dosega približno 2,5-krat več bralcev kot omenjeni trije vsak posebej.
Kje vse najdete Žurnal24?
Velika moč tiskanih medijev
Na tiskovni konferenci je bila posebej izpostavljena velika moč medijev založnikov, ki izhajajo iz tiskanih medijev. Tako plačljivi kot tudi brezplačni tiskani mediji dosegajo zahtevnejše bralce z višjimi dohodki. Branje tiskanih medijev je tudi bolj poglobljeno, aktivnejše, bralci pa so za vsebine dovzetnejši. Navsezadnje so bralci tiskanih medijev zelo dovzetni tudi za obisk spletnih portalov. To je v nasprotju z dosedanjim vtisom, ki je vladal na medijskem in oglaševalskem trgu.
Samo pozabili ste dodati, da je Žurnal brezplačnik medtem ko so ostali časopisi plačljivi