"Gre za povsem novo tehnologijo, ki ji interno pravimo tudi črtna koda na steroidih," je povedal generalni direktor Microsofta Slovenija Matej Potokar.
Tehnologija Microsoft Tag deluje tako, da se na primer na oglas na obcestnem plakatu natisne tudi posebno kodo, ki lahko vsebuje različne barve in geometrične oblike.
Mimoidoči uporabnik, ki ga zanima vsebina oglasa, nato preprosto s svojim mobilnim telefonom fotografira to kodo. Ko je koda čez nekaj trenutkov dekodirana, se na mobilnem telefonu izvrši z njo povezano dejanje, na primer odpiranje določene spletne strani.
Široka podprtost
Uporabniki za to potrebujejo ustrezen mobilni telefon s fotoaparatom in internetno povezavo ter nameščenim brezplačnim programom Microsoft Tag Reader. Aplikacija pa deluje na vseh pomembnejših mobilnikih (http://www.microsoft.com/tag/content/faq/allDevices.aspx).
Z omenjeno tehnologijo se lahko po navedbah Microsofta na določeni površini shrani precej več podatkov kot pri klasičnih črtnih kodah. Ker pa so lahko te kode precej manjše velikosti kot običajne, se jih lahko uporabi na materialih različnih velikosti, od največjih plakatov, ki stojijo ob cesti, do najmanjših spletnih ali tiskanih oglasov.
V ZDA je ta tehnologija že v uporabi, med njenimi uporabniki so na primer Ford, General Mills, Best Buy, v Sloveniji pa jo kot prvo uvaja podjetje Europlakat.
Microsoftova črtna koda "na steroidih"
Slovenska podružnica Microsofta in družba Europlakat sta predstavila tehnologijo Microsoft Tag.