O težavah pri gradnji omenjenega predora smo poročali že novembra. Sredi prejšnjega meseca so zaradi tehničnih in finančnih težav podjetja CPM, glavnega izvajalca del, dela upočasnjevali in jih na koncu tudi ustavili.
Poleg tega pa Dars omenjenemu gradbincu tudi ni želel plačati dodatnih šest milijonov evrov.
Z gradbišča umikali stroje
Glede na sinočnje dogajanje na gradbišču predora Markovec (fotografije si lahko ogledate v zavihku GALERIJA), ko so delavci na tovornjake nalagali tudi gradbene stroje in jih vozili z gradbišča, pa lahko sklepamo, da se bo gradnja predora na hitri cesti Koper–Izola zaustavila za nedoločen čas.
Po vsej verjetnosti gre za posledico odpovedi gradbenega zavarovanja za predor Markovec s strani Zavarovalnice Triglav, saj naj CPM zaradi finančnih težav ni uspelo poravnati dveh obrokov zavarovalne premije v vrednosti 100.983 evrov.
Nadzorni inženir je na DDC, kot smo poročali v ponedeljkovi primorski izdaji Žurnala24, zato od CPM zahteval prekinitev vseh gradbenih del na predoru, dokler CPM ustrezno ne uredi gradbenega zavarovanja.
Koler: z izvajalcem iščemo rešitev
Kaj se dejansko dogaja na gradbišču predora Markovec, smo vprašali tako predstavnike podjetja CPM kot predstavnike Darsa.
Marjan Koler iz Darsa je za zural24.si dejal, da jih je z razmerami na delovišču seznanil glavni inženir. Dela na omenjenem odseku pa stojijo že več tednov. Koler je še dejal, da je za mehanizacijo odgovoren sam izvajalec, to je CPM.
Predstavniki Darsa so sicer v stiku z omenjenim izvajalcem in iščejo rešitev. "Ko jo bomo našli, bomo o tem obvestili tudi javnost," je dejal Koler.
Na odgovore izvajalca CPM pa še čakamo.
Vlačič: roki niso ogroženi
Prometni minister Patrick Vlačič je sicer po sestanku z vodstvom Darsa in podjetja CPM 9. novembra dejal, da dela na predoru tečejo z zmanjšano hitrostjo, vendar pa roki za njegovo izgradnjo niso ogroženi.