Dva parkirna prostora na stanovanje je previsok normativ za novogradnje, je prepričan Janez Koželj, ljubljanski podžupan.
Tudi zato so po njegovem spremembe izvedbenega dela občinskega prostorskega načrta (OPN), ki je bil sprejet julija 2010, potrebne.
Mestni svet jih bo obravnaval na seji konec aprila, predvidoma pa bodo začele veljati konec jeseni.
Parkirišča so netrajnostna
“Ti parkirni normativi so veljali za nazaj, šlo je za sanacijo zatečenih stanj. To smo podpirali, a zdaj moramo nekaj spremeniti. Če gradimo nekaj novega, naprednega, moramo omejiti uporabo avtomobila v prid javnega prevoza. Ljudje si želijo družinske hiše na veliki parceli nekje v predmestju, vendar je to netrajnostno ravnanje, ki prinaša negospodarno razširitev komunalne infrastrukture, prometa – vsega, čemur se želimo izogniti,” je prepričan Koželj.
Cilj: soseske zgoščevati
Dodaja, da je bistvo trajnostnega razvoja mest gradnja na že zazidanih območjih. Zato so med predlogi tudi manjši minimalni odmiki od sosedov ter dodatna gradnja v zazidanih območjih.
Na Mestni občini Ljubljana (MOL) so spremembe OPN pripravili po slabih dveh letih. Koželj pojasnjuje, da morajo “omogočiti sprotno preverjanje investicijskih namer” in načrt spreminjati na dve, tri leta.
Do aprila so prejeli 325 pobud meščanov in drugih za spremembe, od tega so jih 250 vključili v osnutek sprememb OPN.
Koželj je še izpostavil, da jim države ni uspelo prepričati, da bi lahko MOL ob Barjanski cesti zgradila P+R. Območje je sicer le manjše poplavne ogroženosti, a kljub temu agencija za okolje že dve leti ne izda vodnega soglasja.
Samo ena logika deluje tukaj, tudi pri Koželju....čim bolj natlačeno, višja je cena zemljišča. Očitno so ti novodobni veleposestniki zazidljivih …
ja pa kaj si bodo še zmislili. najbolje vse v en nebotičnik nabasat pa je