"Mi imamo dve neposredni povezavi z Daljnim vzhodom. Velike ladje sicer večino tovora pripeljejo neposredno v Koper, a ker je pri nas premalo globine za njihov ugrez, se je dogajalo, da so morale del tovora raztovoriti v Trstu; seveda so našim strankam zato nastajali dodatni stroški," pojasnjuje Sebastjan Šik, tiskovni predstavnik Luke Koper.
Luka je po njegovih besedah ta teden končno zaprosila za gradbeno dovoljenje, da bo lahko na parceli pri Serminu v posebne kasete odlagala mulj z morskega dna od poglabljanja plovnega kanala. Dela naj bi bila končana predvidoma do začetka januarja.
Morje je namreč v Kopru globoko le 11 metrov in doslej se je dogajalo, da največje natovorjene ladje v Kopru sploh niso mogle pristati.
Lesnina prek Reke?
Ali je premajhna globina morja vzrok za to, da slovenska podjetja del tovora pretovarjajo prek reškega pristanišča, smo vprašali v Lesnino, saj embalaža nekaterih izdelkov, ki jih prodajajo, napeljuje k tovrstnemu sklepanju. "Lesnina, d. o. o., Slovenija uvaža izdelke iz Azije prek Kopra, Lesnina H, d. o. o., Hrvaška pa uporablja luko na Reki. Ker naši azijski partnerji sklepajo posle z obema Lesninama, pogosto zamenjujejo podjetji in posledično tudi zapise na embalažah, kar pa ne pomeni, da je bilo blago izkrcano na Reki," pojasnjujejo v Lesnini.
Za Evropo gre, za vas ne<br />Prav takšni in podobni absurdni slogani s katerim se povprečnemu človeku ni mogoče niti …