Po 20 letih zapletov se bo gradnja začela, trajala bo manj kot dve leti

Foto: Direkcija za infrastrukturo podpis pogodbe za nadgradnjo železniške postaje Ljubljana Foto: Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo Podpis pogodbe za novo železniško postajo Ljubljana Foto: Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo Podpis pogodbe za novo železniško postajo Ljubljana
Podpisana je bila pogodbo med Direkcijo za infrastrukturo in konzorcijem Slovenskih železnic za velik gradbeni projekt v središču prestolnice. Stal bo skoraj 200 milijonov evrov.
Oglej si celoten članek

Direkcija za infrastrukturo je danes s konzorcijem podjetij –Železniško gradbeno podjetje Ljubljana d. d., Kolektor Igin d. o. o., CGP d. d. in GH holding d. o. o. podpisala pogodbo za izvedbo gradbenih del pri nadgradnji železniške postaje Ljubljana. Gre za B in C fazo projekta, vrednost naložbe pa je 199.940.514,41 evra brez DDV.

"Po več kot 20 letih raznih pravnih in drugih zapletov je podpisana pogodba za gradnjo železniške postaje Ljubljana, ki jo naša prestolnica potrebuje in si jo tudi zasluži," so ob podpisu pogodbe zapisali na direkciji.

 

Foto: Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo Podpis pogodbe za novo železniško postajo Ljubljana Za izvedbo projekta je, na predlog konzorcija, predvidenih 22 mesecev. Gradnja naj bi bila torej zaključena v poletnih mesecih leta 2026. Predvideno je sofinanciranje projekta s povratnimi evropskimi sredstvi iz Načrta za okrevanje in odpornost.

Tirna shema, peroni, nadhod, podhod ...

Foto: Anže Petkovšek Železniška postaja Ljubljana

Fazi B in C nadgradnje železniške postaje Ljubljana obsegata nadgradnjo tirov z optimizacijo tirne sheme ter izvedbo šestih novih peronov na območju postaje (dva bočna in štirje otočni peroni) z nadstreški in s prilagoditvami za gibalno ovirane osebe. 

Za varen in lažji dostop potnikov do peronske infrastrukture bo zgrajen nov nadhod s postajno dvorano z dvigali, tekočimi stopnicami ter tekočimi trakovi za hitrejši prehod čez nadhod. Nadhod bo omogočal peš povezavo med središčem mesta in Bežigradom (z Masarykove do Vilharjeve ceste). 

V postajni dvorani so predvideni prostori za prodajo kart, čakalnica za potnike, sanitarije in podobno. Predvidena je rekonstrukcija in razširitev obstoječega podhoda z ločenim podvozom za kolesarje ter ločenimi površinami za pešce pod vsemi postajnimi tiri, vključno z izvedbo dvigal za dostope na perone. 

Izvedena bo nadgradnja in prilagoditev signalnovarnostnih, telekomunikacijskih in elektroenergetskih naprav ter nova vozna mreža. Železniška postaja bo povezana tudi z novo avtobusno postajo Ljubljana.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 10

  • 20:02 26. September 2024.

    Koliko aneksov pa planirajo?

  • 16:05 26. September 2024.

    Foto za zgodovino. Da se bo vedelo kdo je odgovoren za podražitve in podaljšanje gradnje. Da ne bo potem spet …

  • 16:03 26. September 2024.

    Koliko bo nepredvidenih del? Ko bodo zakopali prvo lopato bodo ugotovili da so odkrili ostanke Emone in bo konec vseh …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.