Direkcija za infrastrukturo je danes s konzorcijem podjetij SŽ–Železniško gradbeno podjetje Ljubljana d. d., Kolektor Igin d. o. o., CGP d. d. in GH holding d. o. o. podpisala pogodbo za izvedbo gradbenih del pri nadgradnji železniške postaje Ljubljana. Gre za B in C fazo projekta, vrednost naložbe pa je 199.940.514,41 evra brez DDV.
"Po več kot 20 letih raznih pravnih in drugih zapletov je podpisana pogodba za gradnjo železniške postaje Ljubljana, ki jo naša prestolnica potrebuje in si jo tudi zasluži," so ob podpisu pogodbe zapisali na direkciji.
Tirna shema, peroni, nadhod, podhod ...
Fazi B in C nadgradnje železniške postaje Ljubljana obsegata nadgradnjo tirov z optimizacijo tirne sheme ter izvedbo šestih novih peronov na območju postaje (dva bočna in štirje otočni peroni) z nadstreški in s prilagoditvami za gibalno ovirane osebe.
Za varen in lažji dostop potnikov do peronske infrastrukture bo zgrajen nov nadhod s postajno dvorano z dvigali, tekočimi stopnicami ter tekočimi trakovi za hitrejši prehod čez nadhod. Nadhod bo omogočal peš povezavo med središčem mesta in Bežigradom (z Masarykove do Vilharjeve ceste).
V postajni dvorani so predvideni prostori za prodajo kart, čakalnica za potnike, sanitarije in podobno. Predvidena je rekonstrukcija in razširitev obstoječega podhoda z ločenim podvozom za kolesarje ter ločenimi površinami za pešce pod vsemi postajnimi tiri, vključno z izvedbo dvigal za dostope na perone.
Izvedena bo nadgradnja in prilagoditev signalnovarnostnih, telekomunikacijskih in elektroenergetskih naprav ter nova vozna mreža. Železniška postaja bo povezana tudi z novo avtobusno postajo Ljubljana.
dezurni@styria-media.si
Koliko aneksov pa planirajo?
Foto za zgodovino. Da se bo vedelo kdo je odgovoren za podražitve in podaljšanje gradnje. Da ne bo potem spet …
Koliko bo nepredvidenih del? Ko bodo zakopali prvo lopato bodo ugotovili da so odkrili ostanke Emone in bo konec vseh …