Kot poročajo Finance, je licence Adrie Airways kupila družba Air Adriatic, ki je v lasti Izeta Rastoderja. Ta mora kupnino poravnati v enem mesecu.
Varščino za dovoljenja so do srede vplačale tri družbe. Poleg omenjene družbe Air Adriatic je varščino vplačala družba Komforia iz hrvaškega Čakovca ter družba Dedal Aero, za katero stoji nekdanji Adrijin pilot Dejan Slodej. Dražba Adriine dokumentacije je bila na željo dražiteljev zaprta za javnost.
Pred tednom je interes izrazila tudi skupina vlagateljev, povezanih z ruskim proizvajalcem letal Suhoj, Sukhoi Civil Aircraft Company, ki se je že lani zanimal za strateško partnerstvo z Adrio Airways. Posel je takrat padel v vodo.
Kupec dovoljenj bo najprej moral odpraviti neskladja, ki so nastala po preklicu operativne licence in začetku stečajnega postopka, sicer premoženja ne bo mogel uporabiti.
Adria Airways je v stečaju končala oktobra lani. Letalska družba, ki jo je država leta 2016 prodala neznanemu nemškemu finančnemu skladu 4K, se je že dalj časa soočala s finančnimi težavami. Te so se po prevzemu še poglobile, čeprav so novi lastniki napovedovali rast, več dokapitalizacij in novega strateškega partnerja.
Vlada je po Adrijinem stečaju kot eno od možnosti za zagotavljanje povezljivosti Slovenije s svetom omenjala ustanovitev novega letalskega podjetja, v katerem bi bila država bodisi edini lastnik bodisi eden izmed tako zasebnih kot javnih družbenikov, a se ta možnost ni izkazala za ekonomsko smiselno.
Še vedno pa naj bi bila v igri rešitev za boljšo povezanost Slovenije s štirimi evropskimi vozlišči, Frankfurtom, Münchnom, Zürichom in Brusljem, ki bi jo zagotavljali regionalni prevozniki. Rešitev pripravljajo na Družbi za upravljanje terjatev bank, več o njej pa naj bi bilo znano v enkrat v začetku tega leta.
Trije vplačali.. prodano po izklicno ceni ?? kaj pa druge dva, za kaj NE ?? Ta model je na zaprti …