Lepote Slovenije so letos prepričale te filmarje

Foto: Profimedia
Foto: Profimedias
Slovenija se s svojo lepoto in naravnimi znamenitostmi vse pogosteje uvršča tudi na zemljevid televizijskih in filmskih ekip, ki se odločajo za snemanje v Sloveniji. Izbrali smo le nekaj primerov, kjer je Slovenija s svojo lokacijo in posebnostmi očarala tuje filmarje.
Oglej si celoten članek
  • Priljubljeno špansko skupino La Oreja de van Gogh, v prevodu Van Goghovo uho, je prepričala Ljubljana. Naše budno oko je zaznalo, da so del najnovejšega video spota posneli tudi v Ljubljani (3:35).

  • V začetku marca v Slovenijo prispela 66-članska ekipa korejskega televizijskega kanala TVN, ki je v Sloveniji na izbranih lokacijah, to je v Ljubljani, Piranu in na Bledu posnela filmski material, je bil prikazan v petih oz. šestih od skupno 16 delov nove nadaljevanke "Dear my friend".

xxx

  • Snemalna ekipa produkcijske hiše RTB Productions iz Libanona je pred kratkim za priljubljeno arabsko televizijo MBC TV Arabia na Primorskem posnela eno od epizod arabskega resničnostnega šova "Stars on board" ali v prevodu: "Zvezde na krovu".
    Gre za arabsko različico MTV televizije, ki dosega približno 100 milijonov gledalcev.
  • V pregled letošnje bere pogojno lahko uvrstimo tudi dokumentarec Where to invade next Michaela Moora, saj je ta svetovno preimero doživel šele letos. Dokumentarec, ki ga je snemal tudi v Sloveniji, so sicer prvič predvajali na kanadskem filmskem festivalu v Torontu.

    Film, ki ga je Moore snemal v več državah po svetu, ne govori o ameriških invazijah, ampak osvetljuje predvsem dobre prakse drugih držav, ki bi jih po njegovem potrebovali tudi v Združenih državah Amerike. Kot uspešnega je izpostavil tudi slovenski brezplačni visokošolski izobraževalni sistem, na Finskem naj bi imeli najboljše šole, v Italiji pa je pohvalil delavsko organiziranost in njihov tradicionalni avgustovski dopust.

Na Slovenski turistični organizaciji (STO), ki spet deluje od leta 2015, pravijo, da je Slovenija zagotovo odlična destinacija za filmske ustvarjalcev, ki posledično privabljajo tudi turiste. Sami zato z oglaševanjem skušajo pritegniti še več ustvarjalcev.

"STO bo Slovenijo kot odlično filmsko destinacijo predstavljala tudi v prihodnje, saj se zavedamo vplivnosti filmske industrije v globalnem merilu, ko pojavnost Slovenije kot filmske kulise pozitivno vpliva tudi na promocijo Slovenije kot turistične destinacije," nam je pojasnila Mateja Bauman, ki dodaja, da so s Filmsko komisijo Slovenije pripravili tudi brošuro, s katero na sejmih vabijo tuje filmarje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.