Člani Diners Cluba Slovenije, ki mesečno poravnavajo obveznosti iz nakupov na obroke, so se pritožili na Zvezo potrošnikov Slovenije (ZPS). Julija so kljub plačilu obroka osmega v mesecu dobili dodatno položnico z navodilom, da morajo naslednji obrok plačati še isti mesec, in sicer 18. julija. Isti datum plačila pa je veljal tudi za tiste člane, ki sicer obroke plačujejo šele 28. v mesecu.
"Ta zahteva po našem mnenju ni v skladu s pogodbenimi pogoji, ker jih Diners ne more spremeniti v škodo potrošnika," so zapisali na ZPS in klub pozvali, naj nemudoma prekliče zahteve o spremembi datumov plačil obrokov. Opozorili so, da na podlagi te enostranske spremembe ne smejo nastati dodatni stroški, še posebno pa ne dvojno zaračunavanje obrokov.
Napaka se je zgodila pri zaključevanju stanja na karticah
Kot so pojasnili v Diners Clubu, se je pri spremembi rokov za plačilo naslednjega obroka le zgodila napaka. Lastnike kartic so zato prosili, naj teh pozivov ne upoštevajo in obveznosti poravnajo na dan, določen v pogodbi. Svojim članom so se zaradi nevšečnosti opravičili.
Napaka naj bi se zgodila pri izvajanju zaključnega stanja pri imetnikih kartic. Ker je podjetje Diners Club Slovenija izgubilo licenco Banke Slovenije, njihova obstoječa kartica ne bo več delovala, pred izdajo novih kartic pa so morali opraviti presek stanja.
Vrnitev članarine za čas neuporabnosti kartice le s pisno zahtevo
Na ZPS so se odzvali tudi na pritožbe potrošnikov v zvezi z vrnitvijo članarine za čas neuporabnosti kartic. To naj bi se namreč zgodilo šele, ko bodo člani poplačali dolg Dinersu in poslali pisno zahtevo. ZPS Diners Club poziva, naj članarino sorazmerno zniža avtomatsko, brez dodatnih zahtev.
Ne vem, kdo tu laže?<br />Diners v svojih obvestilih NIKOLI NI OMENIL NAPAKE!!!<br />Na vprašnje so dali odgovor, da naj …