"Potrošnikom na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) pri ponudbah last minute aranžmajev svetujemo, da so pozorni, saj jih turistične agencije v svojih splošnih pogojih opredeljujejo različno," pravijo na svetovalni pisarni Zveze potrošnikov Slovenije.
Treba preveriti splošne pogoje
Dobro je, da v splošnih pogojih potovanja pri agenciji preverimo, za kakšno vrsto aranžmaja gre, preden se zanj odločimo. Obstaja namreč več vrst ponudb v zadnjem hipu. V nekaterih agencijah je ponudba enake kakovosti kot v redni prodaji, v drugih pa se pod last minute tržijo aranžmaji nižje kakovosti ali celo brez končne lokacije namestitve potrošnika.
Najcenejši paketi first minute
So pa ponavadi najcenejši paketi first minute, ki jih potrošniki vplačajo že kar nekaj mesecev pred začetkom potovanja, so povedali v svetovalni pisarni Zveze potrošnikov Slovenije. "Prejeli pa smo že pritožbe potrošnikov, pri katerih se je izkazalo, da so agencije iste aranžmaje kasneje ponujale po nižji ceni," še dodajajo.
Pritožbe tudi glede osebja
Večina pritožb, ki jih prejmejo, je povezana z namestitvijo, spremembo kraja letovanja ali nižjo kategorijo namestitve, kot so jo plačali. Pritožbe so tudi zaradi opreme v sobi, čistoče in osebja. Nekateri pa se na njih obrnejo tudi zaradi spremembe namestitve, o kateri niso bili predhodno obveščeni, ali spremembe programa potovanja.