Če oglašujete na Googlu je vstopna stran podstran spletne strani, na katero obiskovalec vstopi po kliku na vaš Google oglas in je pomemben element vsake Google oglaševalske kampanje. Pri poteku Google oglaševalske kampanje je pristanek obiskovalca na vstopni strani zadnji korak na poti do konverzije. Je tudi ključni korak, saj je od vstopne strani odvisno, ali bo do konverzije prišlo ali ne, zato je izjemnega pomena, da je vstopna stran optimizirana za konverzije in skladna s cilji kampanje.
Dober dizajn, učinkoviti prodajni teksti in zanimivi naslovi vstopne strani so bistveni za doseganje visoke stopnje konverzije. Če vstopna stran ne služi svojemu namenu in ne vzbudi interesa v obiskovalcu, ne pouči obiskovalca o izdelkih in storitvah in nazadnje ne konvertira, potem izgubljate denar z oglaševanjem, ki na tak način ne more biti učinkovito. Oglaševanje s plačilom na klik namreč poteka tako, da z zakupom relevantnih ključnih besed na Googlu prikažete vaš oglas najbolj kvalificiranim potencialnim kupcem. Boljši kot je vaš seznam ključnih besed, več kvalificiranih potencialnih kupcev bo videlo vaš oglas. Naslov in besedilo oglasa služita za pridobivanje pozornosti iskalca, da klikne na oglas. Vendar oglas kot tak, sam po sebi še ne prodaja. Namen oglasa je namreč, da v potencialnem kupcu vzbudi radovednost in pritegne pozornost ter nam prinese klik na oglas. Po kliku, obiskovalec pristane na vstopni strani, kjer ga pričaka ponudba, ki mora biti relevantna oglasu, na katerega je obiskovalec kliknil. Vstopna stran je torej prostor, kjer želimo, da pride do konverzije. Vstopna stran mora prepričati obiskovalca, da kupi, si prenese, se prijavi, klikne oziroma opravi katerokoli drugo dejanje, ki je za nas nekaj vredno. Je naš virtualni prodajalec in kot taka, mora biti učinkovita, da proda čim več. Potrebno jo je tudi neprestano optimizirati in izboljševati njene prodajne rezultate.
V zadnjem času Google daje vstopni strani še večji pomen. Razvil je namreč algoritem, ki daje večjo težo kvaliteti vstopne strani, pri presojanju ocene kakovosti Google oglaševalske kampanje. To za oglaševalce pomeni, da bodo oglasi, ki kažejo na vstopno stran, ki jo Google smatra za relevantno iskalni poizvedbi, zasedli višje pozicije in pridobili nižjo ceno na klik.
Pri Googlu so namreč opazili, da so nekateri oglasi na nižjih pozicijah, ki so sodelovali v dražbi za pozicije, enako dobri kot tisti na prvih pozicijah, vendar pa so vstopne strani nekaterih oglasov, ki so bili na nižjih pozicijah neprimerno boljše in bolj relevantne kot tiste od oglasov na prvih pozicijah. Uporabniška izkušnja torej ni bila tako dobra, kot bi lahko bila. V Googlu so se zato odločili, da dajo kvaliteti vstopne strani večji poudarek v presojanju o oceni kakovosti kot prej.
Kvaliteta vstopne strani je sicer že dolgo dejavnik, ki je Googlu pomemben pri ocenjevanju kakovosti, vendar v preteklosti bolj kot negativni indikator. V primeru, da je vstopna stran oglaševalca nudila slabo uporabniško izkušnjo ali celo zavajala, so bili lahko oglasi takšne oglaševalske kampanje zavrnjeni ali pa je bil ukinjen celo uporabniški račun, odvisno, za kako veliko kršitev Googlove politike je šlo. Po novem pa Google kvaliteto vstopne strani jemlje kot pozitivno vrednost in spodbuja oglaševalce, da so ključne besede vstopne strani in vsebina na njej povezani z zakupljenimi ključnimi besedami na Googlu. Skratka, da je ta čim bolj kvalitetna in relevantna. Tako bodo oglasi z visoko kvaliteto vstopne strani zasedali višje pozicije med sponzoriranimi povezavami, saj Google s pomočjo spletnih pajkov obišče vstopne strani, vsakega oglasa in preverja njihovo kakovost.
Pri podjetju Spletnik d.o.o. imamo dolgoletne izkušnje z izdelovanjem kakovostnih in učinkovitih spletnih strani. Za več informacij nas kontaktirajte.