Zadnji dve leti je številka ena na lestvici Apple, ki je zrasel za dodatnih 19 odstotkov in je zdaj vreden 182,9 milijarde dolarjev (dobrih 143 milijard evrov). Sledi IBM, ki je vrednejši za 15 odstotkov in je zdaj težak 115,9 milijarde dolarjev (nekaj manj kot 91 milijard evrov) ter je tako prehitel Google, ki je letos vreden 107,8 milijarde dolarjev (dobrih 84 milijard evrov).
Med prvih deset najdemo na četrtem mestu McDonald's (95,188 milijarde dolarjev oz. 74 milijard evrov), Microsoft (76,651 milijarde dolarjev oz. 60 milijard evrov), Coca-Colo (74,286 milijarde dolarjev oz. 58 milijard evrov), Marlboro (73,612 milijarde dolarjev oz. 57 in pol milijard evrov), AT&T (68,870 milijarde dolarjev oz. 54 milijard evrov), Verizon (49,151 milijarde dolarjev oz. 38 in pol milijard evrov) in China Mobile (47,041 milijarde dolarjev oz. nekaj manj kot 37 milijard evrov).
Prvič tudi afriška blagovna znamka
"Kljub daljšemu obdobju gospodarskih pretresov in politične nestabilnosti ter naravnim nesrečam, ki so pretresle številne blagovne znamke, je vrednost največjih še naprej rasla v številnih kategorijah," je dejala Eileen Campbell, izvršna direktorica Millward Browna. Od prvih desetih se jih sedem ukvarja s komunikacijami in neposredno s tehnologijo. Ko se seštejejo vrednosti vseh sto podjetij s te lestvice, se pokaže številka 2,4 bilijona dolarjev oziroma skoraj 1,9 bilijona evrov. Na lestvici sto najvrednejših se je prvič znala tudi afriška blagovna znamka. Mobilna družba MTN, ki posluje v Južnoafriški republiki, je zasedla 88. mesto z vrednostjo 9,2 milijarde dolarjev (7,2 milijarde evrov).