Ceste. Okrog 25 milijonov evrov je ocenjena vrednost projektov, ki naj bi razbremenili kranjsko vzhodno vpadnico. Gorenjska prestolnica se na vzhodu pa tudi na zahodu ob jutranjih konicah že dlje duši v zastojih. Kdaj bo lahko Direkcija Republike Slovenije za ceste (DRSC) projekte izpeljala, ne ve.
Postala problematična
O zastojih iz Nakla in Spodnjega Brnika proti Kranju vsak dan poroča prometnoinformacijski center. Težave se očitno zavedajo tudi na DRSC, saj med drugim ugotavljajo, da je cesta Spodnji Brnik–Kranj zaradi prometne obremenjenosti, urbanizacije in neurejenih priključkov postala zelo problematična. Še posebno v šenčurskem delu, kjer načrtujejo rekonstrukcijo križišča. Hkrati je od Šenčurja proti Primskovemu predvidena razširitev dvopasovnice v štiripasovnico, načrtovani pa sta še prestavitev ceste mimo brniškega letališča in rekonstrukcija prečne ceste Primskovo–Labore.
Na zahodu nič novega
Če sodimo po naštetih projektih, načrtov na zahodni vpadnici od Nakla do Kranja na DRSC za zdaj nimajo. Ne izključujejo pa možnosti, da bi se prihodnje leto lotili dotrajane Kidričeve ceste od križišča na Zlatem polju do zdravstvenega doma v Kranju. “Začetek gradnje je odvisen od zagotovljenih finančnih sredstev v letu 2012,” pravijo.
Koliko bi stalo?
• 5,3 milijona evrov. Toliko naj bi stala prestavitev ceste mimo brniškega letališča.
• 5,8 milijona evrov. Tolikšna je ocenjena vrednost štiripasovnice Šenčur–Primskovo.
• 11,8 milijona evrov. Tolikšna je ocenjena vrednost rekonstrukcije ceste in križišča na relaciji Primskovo–Labore.
Kranj se bo še dušil
Prometni zastoji. Projekti, ki bi jih lahko omilili, zamaknjeni v prihodnost.
Ne dajajte vsega projekta enemu izvajalcu, ker podizvajalci ne bodo dobili nič. Medtem ko vam podizvajalci bodo vsaj naredili kvalitetno …