Mestna občina Ljubljana (MOL) ima s KPL veljavno koncesijsko pogodbo za vzdrževanje cest, tudi za zimsko službo, na MOL odgovarjajo na vprašanje, ali so pripravljeni na zimo, čeprav KPL – s svojo “mamo” Cestnim podjetjem Ljubljana (CPL) je v finančnih težavah – ne bo mogel izpolniti pogodbenih obveznosti. KPL sicer za zdaj te izpolnjuje redno in v celoti.
Sol bi kupil Janković
Izvedeli smo, da v KPL sploh niso naročili soli za zimo, ker zanjo nimajo denarja, saj je podjetje finančno izčrpano. Imajo le še lanske zaloge, okoli 600 ton, čeprav jih za normalno opravljanje zimske službe v MOL potrebujejo pet tisoč ton. Zato je ena od možnosti, da bi Zoran Janković sol kupil prek občinskega oddelka za zaščito, reševanje in civilno obrambo.
Ljubljanski župan je že pred časom napovedal: “Če se bodo finančne težave CPL nadaljevale, bomo prisiljeni poiskati drugo rešitev, morda v okviru občinskih javnih podjetij, ki bi prevzela še vzdrževanje cest.” Razmišljal naj bi tudi o nakupu KPL, če se to ne bo zgodilo, pa bi lahko ustanovili nov KPL, ki bi opravljal zimsko službo.
Rešitev, če bi šel CPL v stečaj
Težava je v tem, ker CPL noče prodati KPL. Kot je za Finance izjavil predsednik upravnega odbora CPL Stanko Petrič, bi KPL prodali le, če ne bi bilo mogoče drugače rešiti CPL. To ima zaseženo mehanizacijo in tovornjake, je brez soli in nafte, kar pomeni, da je odvisen od KPL, ki ima svojo mehanizacijo, ki ni zarubljena.
Če bi šlo CPL v stečaj, bi se težave rešile in bi 700 delavcev opravljalo zimsko službo z mehanizacijo, ki jo KPL ima, pravi poznavalec. Dodaja, da je težava tudi zaradi neplačanih podizvajalcev. Ti bi v nov posel šli le, če bi dobili garancijo MOL.
he he, mamo tok stroke, da bodo kar iz njihovih glav sol pobrali, pa je bo dovolj :)
Direktorji so pobrali denar
imam boljšo rešitev: soli se sploh ne nabavi. dobre gume na avto in dobre čevlje, ter pamet v glavo, kdor …