Končno luč na koncu Šentviškega predora

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Šest let po odprtju Šentviškega predora se končno obeta, da ga bodo tudi dokončali.
Oglej si celoten članek

Dars pričakuje, da bo letos končno pridobil gradbeno dovoljenje in tudi začel postopek javnega naročanja za gradbena dela, če ne bo zapletov, pa bo projekt končan prihodnje leto. Priključni rampi na Celovško cesto sta namreč še vedno delno zaprti. Kdor se skozi predor pripelje z južne smeri, tako ne more zaviti proti centru, kdor se po Celovški cesti pripelje iz središča Ljubljane, ne more zaviti levo v predor. 


Razširili bodo Celovško cesto

Poleg dokončanja priključnih ramp oziroma polnega priključka Šentvid bo Dars preuredil tudi semaforizirano križišče ter razširil 820 metrov Celovške ceste od križišča pri poslovni stavbi Galant do križišča pri gostilni Jelen. Gledano proti Medvodam bo Celovška cesta razširjena od zadnjega križišča pred odcepom za avtocesto do križišča, kjer se zavije proti Pirničam. Predvideni strošek je 12 milijonov evrov, večino bo plačal Dars. 

 

Foto: Saša Despot celovška

Postopke podaljšujejo tudi smrti lastnikov

Izvoza iz predora proti mestu ni bilo mogoče izvesti, ker lastnik zemljišča ni bil pripravljen na dogovor. Dars je zato vložil zahtevo za razlastitev, na drugi stopnji pa je bilo odločeno, da je potreben milejši ukrep, zaradi česar je bila potrebna nova parcelacija in projektiranje. Postopek še ni zaključen, saj je lastnik umrl, dedovanje po njem pa še ni zaključeno, so pojasnili na Darsu. Tudi pri širitvi Celovške ceste je imel Dars težave z dvema lastnikoma. En spor je na upravnem sodišču, saj je lastnica, ki jo je Dars želel razlastiti, sprožila upravni spor. V drugem primeru pa bi morali hišo porušiti, a se lastnik s tem ni strinjal. Med postopkom je umrl, a je Dars po končanem postopku dedovanja uspel skleniti dogovor z dedinjo. 

Več rušenja kot za avtocesto

Za širitev Celovške ceste, ki naj bi se kasneje razširila še do Stanežič, je po uredbi o lokacijskem načrtu predvideno precej več rušitev, kot jih je bilo potrebnih za gradnjo avtoceste. Za gradnjo avtoceste so tako porušili štiri stanovanjske objekte, za razširitev pa po potrebna rušitev enajstih. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.