Količina besed dvigne priljubljenost

Foto: Žurnal24 (Foto: iStockphoto)
Raziskovalci menijo, da je količina, in ne kakovost, objav na osebnih profilih in blogih tista, ki določa, kako popularni so.
Oglej si celoten članek

Avtorica raziskave Susan Jamison-Powell, ki je ugotavljala, zakaj so nekateri profili uporabnikov uspešnejši kot drugi, odkriva, da je to povezano s količino objav, poroča Daily Telegraph. Tiste uporabnike, ki so redno posodabljali svoje profile na spletnih straneh, kot sta Facebook in Twitter, so drugi uporabniki dojemali kot bolj privlačne in priljubljene, in sicer ne glede na kakovost objav.

V raziskavi je anketirala 75 članov spletne skupnosti Livejournal.com, kjer uporabniki v blogih opisujejo svoje vsakdanje življenje. S sodelavci je ocenjevala število objav vsakega udeleženca, število besed, ton zapisa (pozitiven, negativen) in število prijateljev, ki so jih imeli. Vsak udeleženec je moral z ocenami od ena do pet oceniti zapise drugih udeležencev raziskave.

Jamison-Powellova je skupaj s sodelavci prišla do ugotovitve, da je najmočnejši dejavnik priljubljenosti število besed. Več besed, kot je neki udeleženec napisal, bolj je bil priljubljen pri drugih, ne glede na uporabljeni ton.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.