Ljubljana. “Očitno je, da zadnji dve leti poteka stavka na področju urejanja prometa na kolesarskih poteh in površinah za pešce,” je povedala bralka, ki je poslala fotografije svoje šolske poti od spodnjih Črnuč do naravoslovnotehniške fakultete na Aškerčevi cesti. “Pot prevozim vsak dan in se večkrat izpostavljam nevarnostim,” je dodala.
Več kolesarjev v nesrečah
Ljubljanski policisti so sicer letos že obravnavali 33 prometnih nesreč, v katerih so bili udeleženi kolesarji, kar je skoraj trikrat več kot v istem obdobju lani. Najpogostejši razlog za nesreče je bil tako letos kot lani neupoštevanje pravil prednosti, je povedal Vinko Stojnšek, tiskovni predstavnik Policijske uprave Ljubljana.
Zaradi poškodb so lani v nesrečah na območju Ljubljane umrli štirje kolesarji, med pešci pa je bilo šest žrtev. Hude telesne poškodbe je dobilo 41 pešcev, najpogostejša vzroka za najhujše primere pa sta po Stojnškovih besedah nepravilno prečkanje in hoja po vozišču. Letos je zaradi posledic nesreče umrl en pešec, v dveh primerih nesreč na Dolenjski cesti pa sta bila udeležena otroka; poškodbe sta utrpela na prehodu za pešce.
Mestno redarstvo Mestne občine Ljubljana (MOL) smo vprašali, kako je z ukrepi proti voznikom, ki parkirajo na kolesarskih stezah in površinah za pešce ter s tem ogrožajo omenjene udeležence v prometu. Zanimalo nas je tudi, ali se število takšnih kršitev povečuje ter kako pogosti so nadzori redarjev zunaj središča mesta. Odgovore MOL oziroma redarstva še čakamo.