Raziskavo so opravili med malimi in srednje velikimi podjetji. Podatki so zgovorni: Svetovno prvenstvo v nogometu lahko prinese nepričakovano povečanje storilnosti za mala in srednje velika evropska podjetja.
Moštveni duh velja
Raziskava, ki je bila opravljena med predtekmovanjem svetovnega prvenstva, je potrdila, da zmaga najbolj vpliva na storilnost v Veliki Britaniji in na Nizozemskem. Kar 63 odstotkov Britancev in 62 odstotkov Nizozemcev je namreč zatrdilo, da so bili naslednje jutro po zmagi svoje reprezentance bolj učinkoviti. Podobne številke so zaznali tudi v Španiji, statistiko pa nekoliko kvarijo Nemci. Le 47 odstotkov jih je namreč opazilo povečano storilnost.
"Svetovno prvenstvo povezuje ljudi in pritegne celo tiste, ki jih nogomet sploh ne zanima. Jasno je, da moštveni duh in prisostvovanje dogodku pomenita večjo storilnost podjetja pred in po tekmah," je rezultate komentiral Luis Casado, eden izmed direktorjev trženja pri HP.