Povprečen uporabnik gleda do pet programov. Med temi izbira vsakodnevno, glede na vsebino pa občasno izbira še od dva do tri druge programe, pojasnjujejo pri Telemachu. Dodajajo, da se število gledanih programov poveča, če je v gospodinjstvu več članov različnih starostnih skupin in če imajo različne interese. Pri Amisu ocenjujejo, da povprečen uporabnik gleda od 20 do 30 programov, saj jih ima toliko shranjenih med priljubljenimi.
Pri T-2 pravijo, da so ključne skupine programov tiste za športne zanesenjake, poljudnoznanstveni programi, med precej priljubljenimi so tudi programi s filmskimi in dramskimi vsebinami (serije, komedije). “Zelo pomembna ciljna skupina so tudi otroci,” opozarjajo pri T-2.
HD se veliko gleda
Pri vseh operaterjih pravijo, da je gledanost HD-programov (s sliko visoke ločljivosti) odlična. Telekom dva (SLO 1 in SLO 2) ponuja brezplačno, preostali so del programskega dodatka. Za devet evrov na mesec lahko spremljate dodatnih 12 HD programov. “Med naročniki dodatka beležimo odlične rezultate gledanosti,” pravijo. Skupaj imajo v ponudbi 14 HD-programov.
Pri Amisu lahko HD-programa nacionalne televizije brezplačno spremljajo vsi, ki jim dovolj hitra povezava to omogoča, paket Amis HD pa za devet evrov na mesec ponuja dodatnih pet programov. T-2 ima v ponudbi 20 HD-programov. “Devet je vključenih v osnovno programsko shemo, 11 pa kot dodatno plačljiv paket,” pravijo. Dodatni paket za 7,5 evra na mesec prinese 11 HD-programov. Telemach jih ima v ponudbi 22. “Odkar smo jih 13 brez doplačila vključili v standardno ponudbo digitalne televizije, se je razširjenost spremljanja HD-programov izredno povečala,” pravijo. Tudi zato je njihov paket MIX L med najbolj prodajanimi, menijo pri Telemachu. Dodajajo, da je vse več zanimanja tudi za HD-paket, ki za šest evrov na mesec ponuja dodatnih 15 programov.
Pri Amisu pa izpostavljajo, da se “gledalci raje odločajo za vsebinsko kakovostne oddaje, čeprav so te v standardni ločljivosti, kot za HD-programe zaradi bolj kakovostne slike”.