Danes kazen za vožnjo v nasprotno smer po avtocesti znaša 300 evrov; tako ostaja tudi po glasovanju v parlamentu. Potem ko je skupina poslancev SLS predlagala zvišanje kazni na 1200 evrov in ko se je vsa opozicija strinjala, da je tak ukrep nujen, vendarle ni bil sprejet. Državni zbor je namreč s 27 glasovi za in 39 proti zavrnil spremembe zakona o varnosti cestnega prometa.
Vlada je prepričana, da težav, ki jih želi predlagatelj rešiti s takšnim predlogom, ne gre reševati na ta način, pač pa celostno. Tako je poudaril minister Patrick Vlačič in dodal, da se je tega „ministrstvo že lotilo, saj v tem trenutku v medresorsko usklajevanje pošilja štiri predpise, ki bodo na novo uredili to področje“. Tudi vlada bo sicer predlagala sankcijo 18 kazenskih točk in s tem odvzem vozniškega dovoljenja, s tem da bo voznik, ki je storil takšen prekršek, lahko obdržal dovoljenje, če bo opravil kontrolni zdravstveni pregled in vadbo varne vožnje oziroma rehabilitacijski program.
Rešitev v ozaveščanju in izobraževanju
Predlog sicer ni naletel na širšo podporo, med drugim so proti takšnemu reševanju tudi pri zavodu Varna pot. Robert Štaba danes sicer ni mogel komentirati izida, saj na strokovnem posvetu sprejema italijanske goste, je pa že pred glasovanjem za Žurnal24 povedal, da bi morali najprej imeti izdelane strokovne analize o dejanskih vzrokih prometnih nesreč: 'Pri tem obstaja strokovno visoka verjetnost, da bi se kršitev vožnje po napačni strani AC morala znajti med nevarnejšimi kršitvami, za katero bi bila pač predpisana ostrejša kazen."
Pri tem Štaba poudarja, da dolgoročno rešitev vidijo v izobraževanju, ozaveščanju, alternativnih in sodobnih oblikah različnih rehabilitacijskih programov, učinkoviti temeljni zakonodaji, učinkovitem in hitrejšem sojenju, učinkoviti izterjavi, morebitni uvedbi glob na višino osebnega dohodka in podobno.