Konec maja lani na trg vstopil nov mobilni operater Me2. Čeprav je šlo za manjšega ponudnika, so veliki konkurenti hitro prilagodili svojo ponudbo. A zdaj o Me2 ni ne duha ne sluha. Kam so poniknili?
V poročilu Agencije za elektronske komunikacije in storitve Republike Slovenije (Akos) je njihov tržni delež ob koncu tretjega lanskega četrtletja še vedno 0,0-odstoten. Ob vstopu na trg so napovedali, da želijo imeti v enem letu deset tisoč uporabnikov.
"Tržni delež družbe Mega M, d.o.o. je kljub temu, da je družba povečala število aktivnih uporabnikov mobilne telefonije, ostal nespremenjen, saj je družba šele začela z izvajanjem storitev mobilne telefonije," je v poročilu zapisal Akos. Podatka ob koncu leta še ni, a so nam na Akosu dejali, da je tržni delež podjetja Mega M, ki je lastnik blagovne znamke Me2, 0,03-odstoten.
"Zelo veliko je k uspehu pripomogla celovitost ponudbe, saj dobi poslovni uporabnik na enem mestu dostop do interneta, fiksno telefonijo, mobilno telefonijo in IT storitve," ocenjuje Meža in dodaja, da se veliko uporabnikov obrne na njih, "ko jim konkurenca ponudi neomejen prenos podatkov, potem pa ugotovijo, da je hitrost komunikacije omejena na komaj še zadovoljivo".
V kratkem računajo na nekaj tisoč novih uporabnikov
Fizičnim uporabnikom so namenjali manj pozornosti, prepričali so jih le nekaj sto, a računajo, da jih bodo v kratkem pridobili nekaj tisoč.
"Podpisali smo pogodbe z dvanajstimi kabelskimi operaterji, ki bodo storitve mobilne telefonije Me2 ponudile svojim strankam v obliki samostojnih paketov ali pa četvorčkov. Večina teh kabelskih operaterjev bo storitve mobilne telefonije k svojemu portfelju storitev dodala že v prvem četrtletju tega leta, zato si povečanje obetamo že v prvi polovici tega leta," je pojasnil Meža in napovedal, da bodo poleg tega več marketinških sredstev namenili za digitalno oglaševanje, ki naj bi doseglo mlade, ki so njihova ciljna publika.
Pred kratkim je na trg vstopil še en mobilni operater, podjetje Softnet.
janez.zalaznik@zurnal24.si