Kam je poniknil mobilni operater Me2

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Mobilni operater Me2 je poniknil, a napoveduje sodelovanje s kabelskimi operaterji.
Oglej si celoten članek

Konec maja lani na trg vstopil nov mobilni operater Me2. Čeprav je šlo za manjšega ponudnika, so veliki konkurenti hitro prilagodili svojo ponudbo. A zdaj o Me2 ni ne duha ne sluha. Kam so poniknili?

V poročilu Agencije za elektronske komunikacije in storitve Republike Slovenije (Akos) je njihov tržni delež ob koncu tretjega lanskega četrtletja še vedno 0,0-odstoten. Ob vstopu na trg so napovedali, da želijo imeti v enem letu deset tisoč uporabnikov.  

"Tržni delež družbe Mega M, d.o.o. je kljub temu, da je družba povečala število aktivnih uporabnikov mobilne telefonije, ostal nespremenjen, saj je družba šele začela z izvajanjem storitev mobilne telefonije," je v poročilu zapisal Akos. Podatka ob koncu leta še ni, a so nam na Akosu dejali, da je tržni delež podjetja Mega M, ki je lastnik blagovne znamke Me2, 0,03-odstoten.

Foto: Mega M Miran Meža Direktor podjetja Miran Meža nam je pojasnil, da so se osredotočili predvsem na segment poslovnih uporabnikov, kjer so priključili približno 1500 uporabnikov, s čimer so zelo zadovoljni.

"Zelo veliko je k uspehu pripomogla celovitost ponudbe, saj dobi poslovni uporabnik na enem mestu dostop do interneta, fiksno telefonijo, mobilno telefonijo in IT storitve," ocenjuje Meža in dodaja, da se veliko uporabnikov obrne na njih, "ko jim konkurenca ponudi neomejen prenos podatkov, potem pa ugotovijo, da je hitrost komunikacije omejena na komaj še zadovoljivo".

V kratkem računajo na nekaj tisoč novih uporabnikov

Fizičnim uporabnikom so namenjali manj pozornosti, prepričali so jih le nekaj sto, a računajo, da jih bodo v kratkem pridobili nekaj tisoč.

"Podpisali smo pogodbe z dvanajstimi kabelskimi operaterji, ki bodo storitve mobilne telefonije Me2 ponudile svojim strankam v obliki samostojnih paketov ali pa četvorčkov. Večina teh kabelskih operaterjev bo storitve mobilne telefonije k svojemu portfelju storitev dodala že v prvem četrtletju tega leta, zato si povečanje obetamo že v prvi polovici tega leta," je pojasnil Meža in napovedal, da bodo poleg tega več marketinških sredstev namenili za digitalno oglaševanje, ki naj bi doseglo mlade, ki so njihova ciljna publika.

Pred kratkim je na trg vstopil še en mobilni operater, podjetje Softnet

janez.zalaznik@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.