Kitajci na avionih China Airlines oglašujejo Diamond Bay s fotomontažo, za katero so si izposodili naš turistični biser. "Kraja, šlamparija, napaka ali zloraba," se sprašuje bralka, ki nam je poslala fotografijo. "Smo lahko ponosni, ker so uporabili naš biser, ali pa morda ravno zato jezni?"
Na Turizmu Bled pravijo, da so bili že večkrat priča "izposoje" podobe Bleda ali drugih lepot Slovenije za promocijo drugih dežel. "Na zadnji so otok celo po svoje naselili," pravi direktorica Eva Štravs Podlogar in dodaja, da se lahko ob ogledu Diamond Baya na Googlu in Viumeu še dodatno zamislimo.
"Vsekakor sem zelo srečna, da naš posnetek pokaže lepoto in energijo Bleda, ki si ju ne pustimo vzeti," zaključi. Promocijski video Bleda si lahko ogledate tukaj.
Kako so nam Kitajci ukradli Bled
Bled na oglasih China Airlines. Za fotomontažo, s katero oglašujejo industrijski Diamond Bay, so si izposodili naš turistični biser.
Aja, pa hvala za prevod!
Uporabi ti fotomontazo slike kitajskega zida za promoviranje Slovenije, pa da vidimo ali to ne bi slo v nos (ali …
To je oglas kitajskega nepremicninskega podjetja COFCO s katerim oglasuje nove nepremicnine z imenom "Diamond Bay" (tako kot recimo celovski …