Navedbe o domnevnem nakupu in morebitni aktivni vključitvi ožje družine župana Zorana Jankovića v taksi službo glavnega mesta ne držijo, so sporočili z Mestne občine Ljubljana (MOL). V Delu so namreč pisali, da naj bi podjetje Metro Boen za tri milijone evrov kupil županov sin Jure Janković. To je lastnik podjetja Enco Metro sicer zanikal, a priznal, da se je z županom pogovarjal o problematiki taksijev in da podjetje prodaja.
Na MOL so prav tako zanikali navedbe, da razmišljajo o pripravi odloka, po katerem bi za taksiste uvedli koncesije, ker bi jih tako lažje nadzorovali in učinkoviteje omejili število taksistov, ki delajo na črno. "Po zakonu občine ne smejo omejevati števila izdanih dovoljenj," so pojasnili na MOL.
Letos več dovoljenj
Dovoljenje MOL za izvajanje taksi službe ima 331 prevoznikov, medtem ko je imelo lani v tem času dovoljenje 208 prevoznikov.
"O avtotaksi prevoznikih, ki nimajo dovoljenja za opravljanje dejavnosti, ne vodimo evidence. Vsaka ocena bi bila špekulacija," pa so odgovorili na vprašanje, koliko je po njihovi oceni taksistov, ki v MOL delajo brez ustreznega dovoljenja.
Licenc več kot dovoljenj
Za pridobitev dovoljenja je potrebna licenca, ki jo za pet let izdajata Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) za podjetja in Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije (OZS) za samostojne podjetnike. V začetku leta je bilo na območju Ljubljane veljavnih 358 licenc, ki jih je izdala OZS, in 110 licenc, ki jih je za poštno območje s številko ena izdala GZS – skupno torej 468.
Jankovićevi ne kupujejo
Odlok. Koncesij za taksiste ne bo. Koliko jih dela na črno, občina noče oceniti.