Izvajalec delo opravil površno, o popravilu noče nič slišati

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia
Z opravljenim delom potrošnica ni zadovoljna, a izvajalec vztraja, da je bilo vse opravljeno kot dogovorjeno.
Oglej si celoten članek

Po poplavah v številnih domovih poteka sanacija poškodovanih prostorov. Sanacija mora biti pravilno opravljena. Ukrepati je treba hitro, da se prepreči nadaljnja škoda. Seveda so ukrepi odvisni od tega, za kakšno vrsto stavbe gre, do kam je voda segala in koliko časa se je zadrževala v njej. Pregledati je treba stanje konstrukcije, tlakov in ometov. Prostore bo treba prezračevati tudi čez zimo. Z opremljanjem pa je treba počakati, da so obodne konstrukcije dovolj suhe ter omogočiti kroženje zraka. 

Ljudje na prizadetih območjih so tako že morali pristopiti k sanaciji. "Kar srečo moraš imeti, da uspeš dobiti vse, kar rabiš. Praktično hkrati rabiš mojstre za inštalacije, tlake, keramičarje. Za povrhu vsega smo imeli nekaj časa še težave s čakalnimi dobami za material," nam je povedala bralka, ki ji je povodenj zalila bivalni del hiše. 

Čim več stvari dokumentirati

Ena od bralk, ki so ji keramičarji v kleti že položili novo keramiko, z opravljeno storitvijo ni zadovoljna. Kot pravi, je več ploščic okrušenih, fuge niso povsod enako široke, poleg tega pa pri polaganju niso upoštevali dogovora glede razporeditve ploščic. Izvajalec trdi, da je vse opravljeno tako, kot je bilo dogovorjeno. Zanima jo, kaj lahko stori. 

Pri dogovarjanju o storitvah je smiselno čim več stvari dokumentirati, saj je ustne dogovore kasneje zelo težko dokazovati. Napake je treba fotografirati in obvestiti izvajalca. 

Foto: Profimedia ploščice polaganje keramike

Če je bila storitev opravljena nepravilno, lahko potrošnik od izvajalca zahteva, da odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi, storitev ponovno opravi, vrne sorazmerni del plačanega zneska ali vrne celoten plačani znesek (odvisno od pomanjkljivosti). Podjetje ima osem dni časa, da odgovori na zahtevo. V primeru, da zahtevku ne ugodi, mora podati pisno utemeljitev, zakaj tako. Če se v tem času izvajalec ne odzove, lahko potrošnik poda prijavo na Tržni inšpektorat RS. 

Poleg tržnega inšpektorata lahko potrošniki iščejo pomoč tudi na Zvezi potrošnikov Slovenije. Seveda pa lahko pomoč poišče tudi pri pravnem strokovnjaku, ki mu bo pojasnil, kakšne možnosti pravne zaščite ima. 

Kako se zavarovati

Tržni inšpektorat priporoča potrošnikom, naj pred izbiro izvajalca preverijo, ali je ta registriran. Priporočajo brezgotovinsko plačevanje, saj bo tako ostala sled, kdaj, koliko in komu je bilo plačano. Čim več komunikacije naj poteka pisno, prek elektronskih sporočil, saj bo tako lažje dokazovati dogovorjeno. Pridobijo naj pisno ponudbo za izvedbo del, na kateri so določene posamezne faze izvedbe. Priporočljivo je, da se potrošniki pozanimajo o izvajalcih pri znancih, prijateljih v lokalnem okolju in preko forumov. 
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 19:46 23. Oktober 2023.

    Poznam primer , kjer je izvajalec dela opravil nekvalitetno, da ne rečem šlampasto. Slabo kvaliteto je ugotovil tudi izvedenec, ki …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.