"Ljudje ne podarjajo motorjev," se je na očitke, da zlorablja zaupanje bralcev ene od dobrodelnih rubrik, odzval prodajalec starih Tomosovih mopedov na spletnem oglasniku Bolha. Dodal je, da ve za pismo enega od njih in da gre za "fovšijo". Potrdil je, da je pisal v rubriko, a je takrat bralce pozval, naj mu stare mopede prodajo po simbolični ceni. Na Bolhi del svoje zbirke prodaja po od sto do 500 evrov, ceneje pa tudi dele.
Na očitke o izkoriščanju dobrote so že naleteli tudi na daritvenem oglasniku Podarimo.si. Pred približno enim letom so zato spremenili način prikazovanja oglasov. Zdaj se telefonska številka namesto takoj pojavi šele po štirih urah od objave oglasa, ko lahko vsi zainteresirani hkrati poskusijo kontaktirati darovalca. Hkrati vsakemu omogočijo prikaz največ petih kontaktov na dan. "Seveda moramo poudariti, da je hud 'boj' samo za nekatere podarjene predmete, a včasih je kandidatov za enega okrog sto," je povedal urednik portala Rado Šuštar.
Anton Komat - Kako korporacije izvajajo bioterorizem<br />http://za-misli.si/subkultura/1172-anton-komat-kako-korporacije-izvajajo-bioterorizem