"Obletnico želimo obeležiti s predstavitvijo izkušenj in mnenj o spremembah, ki jih je članstvo prineslo v delovno in vsakdanje življenje državljank in državljanov," pojasnjujejo na vladnem uradu za komuniciranje (Ukom). V ta namen bodo namreč za 45 tisočakov postavili spletni portal in posneli 15 televizijskih oddaj, dolgih približno pet minut. "Predstaviti želimo mnenja in izkušnje 15 posameznikov različnih poklicev, statusov oziroma življenjskih situacij," dodajajo na Ukomu.
Povečati želijo udeležbo
Leta 2009 je bila povprečna volilna udeležba na evropskih volitvah 43-odstotna, v Sloveniji je bila med najmanjšimi, volitev se je udeležilo le 28 odstotkov volilcev. Bruselj in vlada bi rada zato letos na volišča pritegnila predvsem mlade, kar štiri petine mlajših od 25 let namreč leta 2009 niso prišle na volišča. Po podatkih Eurobarometra sta razloga za to tudi pomanjkanje informacij in slaba osveščenost.