Gledalci bodo tako videli pilotne oddaje, ki jih bodo lahko vrednotili na posebej pripravljenem vprašalniku na spletni strani projekta.
Ali je oddaja zanimiva oziroma kje bi se jo dalo še izboljšati, bodo tako lahko gledalci sporočali prek sodobnih družabnih omrežij, kot sta Facebook in Twitter. Glasovi gledalcev pa se bodo upoštevali tudi v mednarodnem prostoru in bodo vplivali na snovanje novih formatov po meri gledalcev, so za zurnal24.si povedali na RTV Slovenija.
Nacionalna televizija bo za sodelovanje v projektu EBU odštela pet tisoč evrov, ciljna skupina programa pa so predvsem mladi v starosti med 15 in 35 let. Na RTVS tako upajo, da jih bodo tako uspeli privabiti pred zaslone nacionalne televizije.
Gledanost se je povečala
Projekt poteka v okviru oddaje Evrovizijski TV Lab, v kateri poleg slovenske nacionalke letos sodelujejo tudi nemška, nizozemska in belgijsko-flamska javna televizija ZDF, NOP in VRT.
TV Lab so leta 2009 najprej predvajali na nizozemski javni televiziji NPO, in sicer v obliki eksperimentalnega tedna, v okviru katerega so avtorji dobili priložnost predstavitve novih oddaj, so razložili na RTV Slovenija. Nove oddaje so lahko prvič ocenjevali gledalci in tako aktivno sodelovali pri izbiri njenega formata.
Da bi lahko na takšen način pred male zaslone privabili več gledalcev, se je prek raziskovanja spomnil direktor tretjega programa NOP Roek Lips. Želel je namreč izkoristiti internet in priljubljene družabne medije, brez katerih si mladi danes ne predstavljajo več življenja. Da mu je pri tem uspelo, pa kažejo tudi podatki EBU in VRT, kjer so z merjenji ugotovili, da se je vidno zvišala gledanost programov nacionalne televizije.
In koliko vam je TVS plačala za tole reklamo?<br /><br />Aja, pa "pozabili" ste na napis "oglasno sporočilo". Če se …