"V zvezi s trditvami g. Grimsa o izgradnji džamije v Ljubljani, sporočamo javnosti, da so njegove interpretacije absolutna manipulacija z vprašanjem izgradnje džamije v Ljubljani. Karkoli se dogaja v svetu, že več kot deset let, smo objekt manipulacije dnevnopolitičnih odnosov v Sloveniji. Današnje izjave razumemo kot pripravo načrtov za rušenje džamije in linč muslimanov v Sloveniji. Prosimo, ustavite ustvarjanje negativne slike o džamiji in muslimanih s pozicije politične in državne moči," so zapisali v sporočilu za javnost.
"Trditve o infiltraciji tujih idej ali posameznikov v delovanje Islamskega kulturnega centra so fantazija, podtikanje in izkoriščanje krize v mednarodnih odnosih za ustvarjanje stigme nad muslimani v Sloveniji. Neštetokrat smo javnost obvestili o načinu financiranja izgradnje džamije v Ljubljani. Ali želite od nas, da se začnemo opravičevati, ker smo muslimani?" sporoča islamska skupnost, ki je zaskrbljena, da se na "manjšinsko skupnost muslimanov, ki je registrirana po slovenski zakonodaji in deluje na podlagi slovenskega pravnega reda, kaže s prstom zaradi nacionalističnih ali dnevnopolitičnih interesov posameznikov."
Grims: Zastonj kosila ni, infiltrirali se bodo vahabiti
Branko Grims (SDS) je kot predsednik parlamentarne komisije za nadzor varnostno-obveščevalnih služb po včerajšnji seji izpostavil, da je Katar glavni financer gradnje džamije v Ljubljani, posrednik, osrednja medresa, pa po njegovih besedah velja za skrajno vahabitsko.
Grims je ocenil, da to, da islamska skupnost pri nas išče "dodatno financiranje za džamijo, lahko predstavlja tudi varnostni problem v Sloveniji in Evropi zaradi infiltracije ljudi iz tega okolja, ki prihajajo na različne položaje v EU. Ker “zastonj kosilo ne obstaja”, je po njegovem pričakovati, da bo kmalu v takem položaju tudi Slovenija," je njegovo izjavo povzela STA.
dezurni@zurnal24.si
Predlagam jim, da Grimsa sprejmejo v svoje vrste, pa bodo imeli mir pred njim. Seveda bodo morali nekaj primakniti, a …
jaz tudi tebe - nesrečni sad ljubezni med kleno podalpsko materjo in nemškim ovčarjem.
Najlažje je pa v varnem zavetju anonimnosti in vlažne, plesnive cerkvene kleti biti pogumen.