"V Evropi imamo vsi problem, da več kot 20 odstotkov učiteljev ne uporablja intuitivno tehnologije pri pouku," je ob mednarodni konferenci Splet izobraževanja in raziskovanja (SIR) z informacijsko-komunikacijskimi tehnologijami (IKT) dejal Borut Čampelj z ministrstva za šolstvo in šport (MŠŠ).
Ministrstvo si prizadeva za uveljavitev standarda e-kompetentni učitelj, saj že od leta 1996 precej vlaga v računalniško izobraževanje. "Pripravljamo predlog pravilnika o napredovanju učiteljev, ki bo od učitelja zahteval tudi kompetence s področja novih tehnologij," je dodal Čampelj. Po njegovi oceni so sicer slovenske šole v povprečju dobro opremljene z IKT-opremo, vendar daleč od tistih evropskih, ki so glede opreme na vrhu.
Učenci pred učitelji
Učitelji morajo slediti učencem, se strinja ravnatelj Osnovne šole Prule Dušan Merc: "Osnovnošolci na tem področju zagotovo prekašajo več kot polovico učiteljev." Osrednja tema konference SIRIKT 2010, ki bo v Kranjski Gori potekala še do sobote, je ravno e-kompetentna šola. Več kot 800 udeležencev se bo seznanilo z rabo IKT na vseh stopnjah izobraževanja; od vrtca do univerze.
Razpis za e-učbenike
MŠŠ pripravlja tudi prvi razpis za izdelavo e-učbenikov, in kot pravi Čampelj, se je večina založb že pozitivno odzvala.
IKT tudi že za malčke
Nove tehnologije. Šole opremljene, usposobiti treba še učitelje in vzgojitelje.