Če ste v minuli dneh želeli naročiti taksi s pomočjo mobilne aplikacije Hopin Taxi, ste jo verjetno - razen srečnih izjem - lahko le zaprli, saj na voljo ni bilo taksistov. Zdaj iz Hopin Taxi sporočajo, da so uspeli privabiti več kot 15 novih voznikov. "Večina taksistov, ki so primerni za nas, dela za dispečerje, ti pa jim ne dovolijo sodelovanja z nami," nam je pojasnil Jaka Oman, vodja Hopin Slovenija, in nadaljeval, da so se pod takimi pogoji zaradi finančne varnosti vozniki odločili za delo pri dispečerjih. Sami pa so voznike uspeli premamiti šele s finančnimi garancijami in zagotovilom, da jim bodo v primeru premajhnega promet določen znesek pokrili iz lastnega fonda. Za kako velik znesek gre, Oman ni želel razkriti.
Slovaška storitev, ki je nastala 2012, je poleg Bratislave dosegljiva tudi v Pragi, Žilini, Košicah, Ostravi in Kijevu. V slednjem pa besedah Omana, odpora obstoječih taksi služb skorajda ni bilo. "V Kijevu je bilo zelo simpl," je še povedal sogovornik in dodal, da je v Sloveniji "odpor" na račun dispečerjev, ki taksistom sodelovanje pogojujejo, veliko večji.
V zadnjih dneh pa jim je postalo jasno, "da je Hopin nekomu trn v peti" tudi zato, ker so njihovi plakaterji opazili veliko število strganih plakatov. Podjetje, ki namešča plakate, pa jim je zatrdilo, da tako ekstremnega primera namernih poškodb še niso imeli. Sami sicer trdijo, da ne želijo nikogar izriniti iz trga, ampak ponuditi le nekaj novega uporabnikom in taksistom tudi možnost nadaljnjega zaslužka.
glede na vozni park in pretepanje pred hotelom union bi rekel, da imas zelo prav.
"Podjetje, ki namešča plakate, pa jim je zatrdilo, da tako ekstremnega primera namernih poškodb še niso imeli"<br />"V slednjem pa …