Vlačič je namreč v ponedeljek zatrjeval, da je službeni avtomobil, ki ga je upravljal najeti voznik
družbe Protokol d. o. o., po odstavnem pasu avtoceste Logatec–Vrhnika vozil z modro lučjo zato, da
je lahko utiral pot reševalnemu vozilu, ki se je zagozdilo v gneči zaradi prometne nesreče.
Na posnetkih nadzornih kamer Darsa pa je razvidno, kako po odstavnem pasu audi A6 z ministrom
Vlačičem pri veliki hitrosti prehiteva kolono, medtem ko je reševalno vozilo na nujni vožnji resda
sledilo, a šele po pretečene skoraj pol minute. Prav ministrov avtomobil naj bi po poročanju
Dnevnika v nadaljevanju poti pri izvozu Vrhnika tudi oviral reševalno vozilo pri prevozu bolnika v
ljubljanski UKC. Za 24ur.com pa so na ministrstvu za promet navedli, da je ministrov avtomobil pri
Vrhniki pravzaprav pomagal reševalnemu vozilu iz zagozdene situacije, vendar pa tam ni nadzornih
kamer, ki bi to lahko potrdile.
Minister "ni bil pozoren"
Vlačič zatrjuje, da ni odredil namestitve posebne signalizacije (modre luči) v avtu ali
naročil njene uporabe. Magnetna modra luč, ki je v avtomobilu ministrstva za promet, je bila
kupljena leta 2004, pravi Vlačič in dodaja, da je bila uporabljena z njegovo vednostjo za pomoč
reševalnemu vozilu.
"Seveda pa dopuščam tudi možnost, da je bila ta naprava uporabljena brez moje vednosti,"
je še dejal Vlačič v odzivu medijem.
Med drugim je Vlačič za 24.com že napovedal, da pogodbe z družbo Protokol d. o. o. za prevoz, ki poteče prihodnji teden, ne bodo podaljšali.
Minister kot vsak drug udeleženec
Zakon prepoveduje vožnjo po odstavnem pasu, prav tako pa prepoveduje tudi neupravičeno uporabo modre luči. Vozilo prometnega ministra, za katerega veljajo pravila prevozov varovane osebe po 4. stopnji, nima prednosti in bi zato moralo spoštovati cestnoprometne predpise, kot vsi ostali vozniki, ugotavlja Dnevnik.