Prek telefona naj bi vam pomagali z nasveti povezanimi s storitvami državne uprave. No, žal meni niso uspeli. Še eden izmed takšnih žalostno propadlih projektov je tudi zdravstveno svetovalna linija, kamor bi se lahko pacienti obrnili po nasvete glede splošnih zdravstvenih problemov in glede naročanja na preglede. Svetovalna linija naj bi obstajala vse od leta 2008, a zanjo na ministrstvu do pred nekaj tednov – ko sem jih povprašala o njej – še niso slišali.
E-zdravstvo, e-država, e-demokracija … Zveni strašno dobro, a na koncu se vedno znova, ko želiš kontaktirati državo, ki bi ti ponudila preprost odgovor, znajdeš še pred več vprašanji. Pred birokrati, ki te iz ministrstva za okolje pošljejo na ministrstvo za infrastrukturo, slednji pa potem še enkrat nazaj. Na koncu ti predstavnik ministrstva le še utrujeno zavzdihne: "Veste, stvari pri nas so nekoliko zakomplicirane."
No, si predstavljate, da bi naslednjič preden si odpravite podaljšati vozniško dovoljenje, urediti gradbeno dovoljenje ali odpreti status samostojnega podjetnika, pa ne bi vedeli kaj natančno storiti, lahko dvignili telefon in rekli: "Halo, država? Rabim pomoč." No, jaz si trenutno ne, a upam, da si kdaj bom. Ampak, to bo mogoče šele, ko bodo tisti, ki so spisali zakone in tisti, ki jih izvajajo, tudi vedeli, kaj sploh hočejo od nas.
malo po domači in vulgarno, DRŽAVA JE V KURCU
E moja Barbara, še sanja se ti ne kakšne probleme imaš lahko preko e-uprava portala. In kaj je zanimivo, že …
Primer neodzivnosti države. Na portalu predlagam.vladi.si lahko oddaš svoj predlog in če dobi dovolj glasov, mora pristojni organ v določenem …