Organizacija za svetovanje potrošnikom v nemški zvezni državi Severno Porenje-Vestfalija je tožila dve spletni oglaševalski strani, ki naj bi z uporabo gumba "všečkaj" na svoji spletni strani brez privolitve potrošnika posredovale podatke Facebooku.
Sodišče v Düsseldorfu je odločilo, da bodo morala podjetja v prihodnje obvestiti potrošnike na svojih spletnih straneh, da bodo lahko z označitvijo gumba "všečkaj" njihovi IP naslovi posredovani Facebooku.
Nihče ne ve, kaj s temi podatki počnejo
"Nihče ne ve, kaj Facebook naredi s temu podatki," je povedala odvetnica urada za varstvo potrošnikov Sabine Petri.
Sporna je funkcija gumba z majhnim simbolom stisnjene pesti z vzdignjenim palcem, ki ga podjetje lahko namesti na svojo spletno stran in nima povezave s prav takšnim gumbom "všečkaj" na družabnem omrežju Facebook, ki pomeni izražanje zanimanja za vsebino.
dezurni@zurnal24.si