Medtem ko je na prvi strani opazen zgolj majhen popravek oblike slavnega loga, bo uporabnik razlike najprej opazil, ko se mu bodo odprli zadetki za iskani pojem. Ob levem robu strani se odpre nov stolpec, v katerem so dodana orodja za hitro filtriranje rezultatov. Tako lahko uporabnik hitro preklaplja med vsem, videi, slikami, novicami in vsemi ostalimi podrubrikami, ki jih je Google vključil v iskanje v zadnjih letih. Pri tem se razvrstitev orodij sproti prilagaja iskalnemu polju – če boste v iskalnik vtipkali recimo Barack Obama, se bo gumb za novice postavil na sam vrh, podobno bo z gumbom knjige, če boste iskali kakšen znan naslov.
V stolpcu je mogoče hitro filtrirati iskanje tudi glede na datum, na strani s slikami in podobno. V stolpcu sta zdaj vidni tudi sicer že znani orodji čudežno kolo in časovnica. Prva ob vtipkanem pojmu poda rezultate še za nekaj pojmov, ki so tesno povezani z iskano besedo, prek časovnice pa je mogoče iskanje nekega pojma umeščati skozi zgodovino. Slednja storitev ne deluje, če imate za glavni jezik nastavljeno slovenščino.
Google je s spremembami stopil tudi neposredno v zeljnik Microsoftovega iskalnika Bing. Ta je na podlagi vtipkanih pojmov že omogočal nekakšno predvidevanje, kaj natančno iščete. Google sledi temu zgledu, nova je tudi možnost, da iskalnik kot predlog za iskanje ponudi pojem, ki z iskanim v sami besedni zvezi nima veliko skupnega, vseeno pa pokriva podobno področje.
Google se je spremenil
Google je na pragu velikih sprememb. Za nekoliko drugačnim zunanjim videzom se skriva nov, bolj napreden in uporabniku prilagojen način iskanja.